اخبار داغ

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال‌وبختیاری خیر داد؛

پیگیری اختصاص ۵ میلیارد تومان جهت ایجاد خانه امن زنان

پیگیری اختصاص ۵ میلیارد تومان جهت ایجاد خانه امن زنان
زهرا حبیبی گفت: پیگیری اختصاص مبلغ ۵ میلیارد تومان برای ایجاد خانه امن زنان در چهارمحال‌وبختیاری توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۱ انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ زهرا حبیبی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست بانوان اقشار مختلف این استان، اظهار کرد: سعی شده است براساس اسناد بالادستی ابلاغی از وزارت کشور به استان همه امور، سعی شد فعالیت‌ها هدفمند انجام شود.
 
وی افزود: در دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری هفت کارگروه تشکیل شد، اولین کارگروه جمعیت است و سعی شد در این کارگروه‌ از ظرفیت دستگاه قضا استفاده شود تا اگر احیانا دستگاهی در امور محوله کوتاهی کند با آن‌ها به لحاظ قانونی برخورد شود.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دومین کارگروه کسب و کار پایدار است که سعی شده در این کارگروه از ظرفیت‌های دستگاه‌ها، تشکل‌ها و گروه‌های جهادی استفاده شود.
 
حبیبی عنوان کرد: الگوی سوم زن، حقوق و مسؤولیت بانوان، تحکیم بنیان خانواده و... دیگر کارگروه‌های هفتگانه هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: چندین کارگروه به صورت فعال با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی از شهرستان‌های مختلف در حال انجام کار هستند.
 
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پیگیری اختصاص مبلغ 5 میلیارد تومان برای ایجاد خانه امن زنان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در سال 1401 انجام شده است.
 
حبیبی بیان کرد: اختصاص 5 میلیارد تومان برای تکمیل پارک بانوان واقع در پارک تهلیجان شهرکرد، اختصاص مبلغ 6 میلیارد تومان برای پارک بانوان بروجن، بلداجی و ملت شهرکرد، اختصاص مبلغ 2 میلیارد تومان برای طرح‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و... از دیگر اقدامات انجام شده است.
 
وی از تخصیص 2 میلیارد تومان برای طرح آموزش‌ مهارت‌های زندگی و طرح مشاوره برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و اختصاص مبلغ 15 میلیارد تومان برای توان افزایی زنان سرپرست خانوار از محل اعتبارات استانی و اختصاص 10 میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل حوزه کشاورزی بانوان استان خبر داد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه