اخبار داغ

گزارشی از یک اقدام دانش بنیان؛

البرز با قرق ۸۰ درصد بازار تجهیزات پزشکی ایران مانع ارزبری شد/ تولید کاوِرزَن حرارتی انحصار جهانی را از چین و آلمان گرفت

البرز با قرق ۸۰ درصد بازار تجهیزات پزشکی ایران مانع ارزبری شد/ تولید کاوِرزَن حرارتی انحصار جهانی را از چین و آلمان گرفت
این روزها دستگاه کاورزن حرارتی کفش بدون مهندسی معکوس توسط یک شرکت دانش‌بنیان در کمالشهر کرج ساخته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها جوانان البرز سلاح دانش و پشتکار را در مسیر رفع نیاز و خودکفایی کشور به کار گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
فدوی جهرمی مدیرعامل یکی از شرکت های دانش بنیان البرز به همراه برادرش سال ۹۴ یکی از اتاق های منزلش را تبدیل به کارگاه کرد.
,
 
,
سال ها گذشت و وی با راه اندازی مجموعه ای دانش بنیان۸۰ درصد بازار تجهیزات پزشکی و فیزیوتراپی کشور را در دست گرفت.
,
 
,
در سنوات گذشته اقلام مورد نیاز پزشکی وارداتی بود اما کارشناس واحد تحقیقات شرکت از تولید تجهیزات داخلی آنها خبر می دهد.
,
 
,
, ,
 
,
شیبانی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ هرسال محصولی هایتک وارد بازار می کنیم که متمایز از نمونه های موجود در دنیا است.
,
 
,
ارمغان چهار ماه تحقیق و تلاش تیمی ۵ نفره طراحی و ساخت دستگاه "شاک ویو" شد که کاربرد فراوانی در علم پزشکی خواهد داشت.
,
 
,
شاک ویو در فیزیوتراپی، اورولوژی، پزشکی و ورزشی کاربرد دارد، موضوعی که مدیرعامل شرکت دانش بنیان تجهیزات پزشکی به آن اشاره می کند.
,
 
,
فدوی جهرمی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ در حوزه های مختلف درمانی با درصدهای بالای ۷۰ بهبودی برای بیمار حاصل خواهد کرد.
,
 
,
, ,
 
,
وی ادامه داد: دستگاه شاک وی سرعت درمان را بیشتر کرده و موجب می شود جلسات فیزیوتراپی از ۲۰ جلسه به ۶ جلسه کاهش پیدا کند.
,
 
,
طالبی فیزیوترایست شرکت در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ دقت و کارایی دستگاه شاک وی با دستگاه های خارجی در درمان فرد برابری می کند.
,
 
,
وی ادامه داد: در زمینه خدمات پس از فروش، شاک ویو یک پله بالاتر از شرکت های خارجی است و که از جمله مزیت آن محسوب خواهد شد.
,
 
,
برای رهایی از دردهای مزمن، آرتروز توانبخشی و بهبود توانایی حرکتی دستگاه تکارتراپی را ساختند، دستگاهی که مشابه داخلی ندارد.
,
 
,
, ,
 
,
قره داغی کارشناس طراحی و تولید شرکت در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ علاوه بر ایجاد گرمای عمقی امواج تحریک عصبی عضلانی دارد.
,
 
,
البته آنها دستگاه کاورزن حرارتی کفش هم بدون مهندسی معکوس توسط این شرکت تولید شده است تا نشان دهند حرف برای گفتن دارند.
,
 
,
شیخ لر کارشناس واحد تحقیقات شرکت در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ پس از چین و آلمان سومین تولید کننده در سطح جهان هستیم.
,
 
,
وی ادامه می دهد؛ سرعت خروج رول نسبت به دستگاه های خارجی ۸ برابر و گنجایش دستگاه ۲ هزار و ۵۰۰ عددی شده است.
,
 
,
شیخ لر اظهار داشت: با هر بار تعویض رول که ۳۰ ثانیه زمان می برد تا ۲۵۰۰ لنگه کفش کاور می شود که در نوع خود این تولید بی نظیر است.
,
 
,
, ,
 
,
چشم های بیدار و تیزبین این جوانان صرفا بازار داخلی را رصد نمی کند و آنها با ثبت شرکت در آلمان تلاش می کنند وارد بازار اروپا شوند.
,
 
,
۳۰ نخبه این شرکت دانش بنیان کمالشهر نمونه ایرانی ۱۲ محصول فناورانه را با یک پنجم قیمت نمونه خارجی به بازار عرضه کردند.
,
 
,
با تلاش این فناوران تا پایان سال ۱۴۰۱ سه محصول جدید دیگر با آخرین فناوری روز دنیا به بازار عرضه و ۱۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه