اخبار داغ

در مورد تیم ملی و انتخابات صحبت نمی‌کنم؛

ماجدی: به سوئیس نرفتم چون کارهای فدراسیون مانده بود/ جوانمردانه در انتخابات شرکت می‌کنم!

ماجدی: به سوئیس نرفتم چون کارهای فدراسیون مانده بود/ جوانمردانه در انتخابات شرکت می‌کنم!
سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: کارهای فدراسیون مانده بود و به همین دلیل ترجیح دادم کامرانی‌فر عازم سوئیس شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میرشاد ماجدی پس از شرکت در انتخابات هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی درباره دلیل عدم سفرش به کشور سوئیس اظهار داشت: مقداری از کارهای فدراسیون مانده بود. مجمع تبریز و یک مجمع دیگر هم بود که باید به آنها می‌رسیدیم. ترجیح دادم فقط دبیرکل در سوئیس حضور پیدا کند و خودم به کارهای مربوط به فدراسیون رسیدگی کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در مورد انتخابات هیئت فوتبال آذربایجان شرقی و اینکه به نظرش این انتخابات عادلانه بوده است، گفت: من از بُعد عادلانه اینطور می‌گویم که از ۳۷ عضو، تمام اعضا حضور داشتند و همه هم رأی دادند، حالا اگر کسی رأی نگرفته است، من برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. به آقای ششگلانی تبریک می‌گویم و امیدوارم در چهار سال آینده موفق باشد.
,
 
,
میرشاد ماجدی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه اگر در انتخابات ۸ شهریور ماه رئیس فدراسیون شود با دراگان اسکوچیچ ادامه خواهد داد یا خیر، تصریح کرد: من در مورد تیم ملی و انتخابات صحبت نمی‌کنم؛ اگر صحبت کنم کاندیداهای دیگر این را جوانمردانه نمی‌دانند.
,
 
,
«ظاهراً گفته می‌شود قرار است انتخابات فدراسیون فوتبال بدون تنش باشد. آیا این موضوع باعث سانسور در انتخابات نمی‌شود؟»، سرپرست فدراسیون فوتبال در پاسخ به طرح این سؤال گفت: من کلاً سعی می‌کنم جوانمردانه در انتخابات حضور پیدا کنم.
,
 
,
بیش‌تر بخوانید؛
,
 
, , , توضیحات فدراسیون فوتبال درباره لغو سفر سرپرست به سوئیس, توضیحات فدراسیون فوتبال درباره لغو سفر سرپرست به سوئیس,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه