اخبار داغ

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور:

برای تقویت زیرساخت‌های فناوری یزد اعتبار قابل توجهی اختصاص داده‌ایم

برای تقویت زیرساخت‌های فناوری یزد اعتبار قابل توجهی اختصاص داده‌ایم
ستاری گفت: ما در حوزه‌های زیرساختی استان یزد هزینه خواهیم کرد اما انتظار داریم بخش خصوصی هم در این زمینه عدد قابل توجهی را سرمایه‌گذاری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: یکی از ضعف‌هایی که در استان یزد وجود دارد، کمتر درگیر شدن صنایع بزرگ استان با اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: البته من فکر می‌کنم با حضور استاندار که خود ایشان کاملا با مفاهیم اقتصاد دانش بنیان آشنا هستند این اتفاق نیز در استان یزد خواهد افتاد.

,

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور افزود: ما احتیاج داریم که اقتصاد اصلی استان یزد مثل اقتصادی که در حوزه معادن و صنایع نساجی است درگیر با اقتصاد حوزه دانش‌بنیان شود.

,

ستاری اظهار داشت: ظرفیت صنایع خلاق در استان یزد بسیار بالا است و ما باید چندین خانه خلاق در استان برای استقبال از شرکت‌های خلاق در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

,

وی عنوان کرد: تفاهم‌های زیادی در بحث توسعه زیرساخت‌ها داشتیم و ان‌شاالله در تهران جزئیات آن‌ها را نهایی می‌کنیم اما عدد قابل توجهی حتما با حمایت وزارت علوم در زیرساخت‌های فناوری استان از جمله در پارک علم فناوری و در دانشگاه‌های یزد اختصاص خواهیم داد.

,

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور بیان کرد: ما در حوزه‌های زیرساختی استان یزد هزینه خواهیم کرد اما انتظار داریم بخش خصوصی هم در این زمینه عدد قابل توجهی را سرمایه‌گذاری کند.

,

ستاری تأکید کرد: ما در قالب قانون جهش تولید دانش‌بنیان آمادگی داریم که تمام آن اختیاراتی که در قانون در حوزه‌های مختلف دیده شده در اختیار صنایع بزرگ استان قرار بدهیم تا تشویق شوند که در این حوزه وارد شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه