اخبار داغ

مسئول فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات عالیات کوهدشت:

طرح «بنای نور» در لرستان اجرا می‌شود

طرح «بنای نور» در لرستان اجرا می‌شود
درویشی با اشاره به اجرای طرح «بنای نور» در لرستان، گفت: این طرح به صورت وام قرض الحسنه توسط بانک رسالت بدون سود وضامن با هدف تسهیل در مشارکت بازسازی عتبات عالیات در استان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: طرح «بنای نور» که به صورت وام قرض الحسنه می باشد به عنوان یک طرح مشارکتی برای جمع‌آوری نذورات مردمی با مشارکت بانک رسالت و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: افرادی که علاقه‌مند به مشارکت در بازسازی عتبات عالیات هستند و به لحاظ مالی برایشان مقدور نیست در این امر خیر سهیم باشند، می توانند در قالب طرح «بنای نور» به صورت قسطی به واسطه بانک رسالت این تسهیلات را بدون ضامن و سود دریافت و به ستاد اهدا کنند.

,

مسئول فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد عتبات عالیات کوهدشت تصریح کرد: متقاضیان دریافت این وام می‌توانند با مراجعه به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در سراسر استان و یا بانک رسالت، تشکیل پرونده داده و مبلغ مورد نظر مشارکت را مشخص نموده و پس از پایان اقساط و تسویه وام، سند تک برگ تبرعی به نام شخص صادر و تحویل وی داده می شود.

,

درویشی گفت: عاشقان و دلدادگان به حرمین معصومین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در شهرستان کوهدشت با شماره ٠۹۱۶۶۶۳۲۸٠۸ ،٠۹۱۶۳۶۷۹۲۷۴ تماس حاصل نمایند و همچنین نذورات نقدی خود را برای کمک به بازسازی عتبات عالیات به شماره حساب های بانک سپه ۵۸۹۲۱٠۷٠۴۴۱٠۴۵۳٠، بانک ملی ۶٠۳۷۹۹۷۵۹۹۱۲۲۶۸۷ و بانک رسالت ۵٠۴۱۷۲۱۱۱۲۲۲۸۶٠۷ به نام ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات واریز و در این امر خیر مشارکت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه