اخبار داغ

در باشگاه انقلاب صورت گرفت؛

قطع غیرقانونی درختان؛ شاهکار جدید مدیرعامل سابق باشگاه استقلال!

قطع غیرقانونی درختان؛ شاهکار جدید مدیرعامل سابق باشگاه استقلال!
با انفعال مدیران مجموعه ورزشی انقلاب تهران، ۳۰ اصله درخت قدیمی و تنومند با قطع توسط عاملان ناشناس از بین رفت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور که از روی ابتدای پیدایش قرار بوده به عنوان بازوی اقتصادی وزارت ورزش و جوانان فعالیت کند، طی سال‌های گذشته از یک سازمان مولد به مجموعه‌ای مصرف‌گرا با خیل عظیم پرسنل مواجه شده که امکان چابک‌سازی و بهبود عملکرد را از این شرکت سلب کرده.

,

در صحبت‌های ضمنی و اظهارنظرهای بعضاً رسمی وزیر ورزش و جوانان نیز به بروز برخی نارضایتی‌ها از این شرکت عریض و طویل هم اشاره شده بود و حتی در مقطعی نسبت به تغییر کاربری این مجموعه از شرکت به یک معاونت در وزارت ورزش و جوانان که به طور کلی فعالیت‌های آن زیرنظر شخص وزیر باشد،، وجود داشت.

, نارضایتی‌ها,

در جدیدترین اتفاق اما در یکی از مجموعه‌های ورزشی زیرنظر این شرکت اتفاقی عجیب رخ داده که باعث تأسف بسیاری از جامعه مخاطب شده. بنا به گزارش برخی منابع آگاه در این باشگاه قدیمی و کمپلکس معتبر ورزش ایران، ۳۰ اصله درخت بدون هماهنگی و توجیه قطع شده‌اند که حتی اطلاعی از عاملین آن هم در دست نیست.

,

ک مقام آگاه در شورای شهر تهران پیرامون این اتفاق تأسف‌برانگیز بیان داشت: طی بازدیدهایی که از مجموعه ورزشی انقلاب داشتم، متوجه شدم که حدود ۳۰ اصله درخت در این مکان قطع شده. من موضوع را به شهرداری منطقه اعلام کردم و منتظر گزارش هستم.

,

, ,

نکته جالب این است که مدیریت باشگاه انقلاب تهران اکنون در ید امیرحسین فتحی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال قرار دارد که از آخرین اقدامات او می‌توان به غیبت در جلسه بررسی پرونده آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق آبی‌ها اشاره کرد که در نهایت خسارتی بیش از ۱.۵ میلیون یورو به فوتبال ایران وارد ساخت.

,  ۱.۵ میلیون یورو,

انفعال وی در بحث پرداخت به موقع حقوق ماهیانه این سرمربی ایتالیایی باعث شد تا آبی‌ها دچار مشکلات بسیاری شوند و پس از درگیری حقوقی چندین ماهه، آخر سر هم پرونده در CAS با محکومیت سنگین باشگاه استقلال خاتمه یافت. با این حال هنوز هم وی در ورزش سمت مدیریتی دارد و درباره عملکرد فتحی بررسی و بازرسی صورت نگرفته.

,

گفتنی است طی سال‌های گذشته هم چنین اتفاقی برای درختان مجموعه ورزشی انقلاب تهران رخ داده بود که در همان زمان هم واکنش‌های بسیاری را در پی داشت و در نهایت هم مشخص شد که قرارداد بد مجموعه با یکی از پیمان‌کاران، باعث شده تا هیچ خسارت و محکومیتی متوجه عاملان قطع درخت نشود.

,

بیش‌تر بخوانید؛

, , تأیید محکومیت ۱.۴ میلیون دلاری باشگاه استقلال در پرونده استراماچونی/ کار سخت مدیران آبی برای جبران مافات!, تأیید محکومیت ۱.۴ میلیون دلاری باشگاه استقلال در پرونده استراماچونی/ کار سخت مدیران آبی برای جبران مافات!,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه