اخبار داغ

جانشین کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع):

مهمترین راز استمرار حیات انقلاب اسلامی وحدت است/ مردم کرد با اصالت و نجابت خود در مقابل توطئه‌های ضد انقلاب ایستادند

مهمترین راز استمرار حیات انقلاب اسلامی وحدت است/ مردم کرد با اصالت و نجابت خود در مقابل توطئه‌های ضد انقلاب ایستادند
سردار غیب پرور گفت: مهمترین راز استمرار حیات مبارک انقلاب اسلامی با هم بودن و وحدت ملت ما است. دشمن به این موضوع به خوبی آگاهی دارد و تمام سعی‌اش این است که این مشت محکم و منسجم را از هم باز کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، سردار غلامحسین غیب‌پرور جانشین کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) و سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس پیش از ظهر امروز با امام جمعه شهر سنندج دیدار کردند در این دیدار سردار غیب پرور اظهار داشت: بحمد الله ماموستایان اهل سنت استان کردستان تا به امروز همراهی خوبی با نظام داشته اند و این امر امری بسیار شاخص و مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی بیان داشت: همراهی ماموستایان استان کردستان هم در استان و هم خارج از استان اثر گذاری خاص خود را داشته است و همین امر بانی این شد که امروز در خدمت شما امام جمعه شهر سنندج باشیم .

,

سردار غیب پرور در این دیدار ضمن تقدیر از فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: حضور سردار سید صادق حسینی به عنوان فرمانده سپاه استان یک فرصت و نعمت است چرا که سردار حسینی یکی از زبده ترین و توانمند ترین و نقطه قوت سپاه در غرب کشور خصوصا استان کردستان هستند.

جانشین کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی خاطر نشان کرد: هدف سپاه و بسیج کمک به همگرایی و انسجام بخشی و وحدت است چرا که وحدت در بین مردم ایران پاشنه آشیل نظام است و هر قدر که ما بیشتر با هم وحدت داشته باشیم همانند یک گوی فشرده در برابر توطئه ها عمل خواهیم کرد.

سردار غیب پرور در ادامه بیان داشت: مهمترین راز استمرار حیات مبارک انقلاب اسلامی با هم بودن و وحدت ما است که امام بزرگوار (ره) در زمان حیات دائماً و همچنین در وصیت نامه خود بر این امر تاکید داشتند و مقام معظم رهبری هم ادامه دهنده همین راه و سنت هستند و این موضوع را دشمن به خوبی آگاهی دارد و تمام سعی دشمن این است که این مشت محکم و منسجم را از هم باز کند .

وی بیان داشت: اگر دشمن شیطنت های خود را علیه این انقلاب در این 43 سال بر سر هر ملت و مردم دیگری آورده بود آنان تاب نمی آوردند اما مردم کرد با اصالت و نجابت خود در مقابل تمامی توطئه های ضد انقلاب در این منطقه تا به امروز به عنوان ید واحد در کنار انقلاب و نظام ایستاده اند.

سردار غیب پرور در ادامه با اشاره به تمام مشکلات معیشتی و گرانی که گریبانگیر مردم است عنوان داشت: علی رغم همه مشکلات موجود مردم پای نظام و انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه