اخبار داغ

کاندیدای ریاست فدراسیون در منگنه

دردسر تازه برای متهمان پرونده ویلموتس گیت/ فیفا: دستمزد مربیان از حساب فدراسیون ها پرداخت نمی شود

دردسر تازه برای متهمان پرونده ویلموتس گیت/ فیفا: دستمزد مربیان از حساب فدراسیون ها پرداخت نمی شود
اعلام کرده به هیچ وجه از محل منابع مالی فدراسیون های عضو دستمزد مربیان و همچنین مطالبات بازیکنان پرداخت نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرداخت بدهی پرونده مارک ویلموتس شیاد بلژیکی یکی از دغدغه های بزرگ فدراسیون فوتبال است. پرونده ای که محصول بی تدبیری و بی کفایتی فدراسیونی بود که حالا رئیسش سودای بازگشت به فدراسیون فوتبال را دارد! در حالی که یکی از ادعاهای مهدی تاج نامزد انتخاباتی فدراسیون فوتبال پرداخت بدهی 6 میلیون یورویی این مربی و دستیارانش از محل منابع مالی فدراسیون فوتبال ایران در فیفا بود، فدراسیون جهانی  فوتبال اعلام کرده به هیچ وجه از محل منابع مالی فدراسیون های عضو دستمزد مربیان و همچنین مطالبات بازیکنان پرداخت نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس مکاتبات بخش حسابداری فیفا بانک های فدراسیون جهانی فوتبال کلیه درخواست های مرتبط با پرداخت به مربیان و بازیکنان را در هر سطح و رده ای رد می کنند.

,

فیفا در این نامه به فدراسیون های عضو اعلام کرده از ارائه هرگونه درخواست به منظور پرداخت مطالبات مربیان و بازیکنان از حساب موجود در فدراسیون جهانی خودداری نمایند چرا که اینگونه درخواست ها توسط بانک فیفا مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

,

گفته می شود یکی از دلایلی که باعث اعلام دستورالعمل جدید به فدراسیون های عضو شده جلوگیری از پولشویی و استفاده از منابع مالی فدراسیون ها در زمینه توسعه زیرساخت ها، سرمایه گذاری در فوتبال پایه ، فوتبال بانوان و استعدادیابی است و بر همین اساس فیفا تمایلی به پرداخت منابع مالی فدراسیون ها به مربیان و حتی بازیکنان ندارد.

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه