اخبار داغ

رئیس پلیس تهران در سومین مرحله از طرح اقتدار اعلام کرد:

انهدام باند شرطبندی فوتبال در جنوب تهران/ با توزیع کنندگان البسه نامتعارف برخورد قاطعی خواهیم داشت

انهدام باند شرطبندی فوتبال در جنوب تهران/ با توزیع کنندگان البسه نامتعارف برخورد قاطعی خواهیم داشت
رئیس پلیس تهران به تشریح عملکرد ماموران انتظامی در طرح اقتدار پلیس پرداخت و گفت: شلوار زاپ دار، پاره، بدن نما نباید در واحد‌های صنفی عرضه شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی در سومین مرحله از طرح اقتدار ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان رزمندگان دفاع مقدس، در خصوص جزییات اقدامات و عملکرد پلیس امنیت و فتا تهران گفت: از امروز سه پلیس، مجموعه سازمان اطلاعات، پلیس امنیت و پلیس فتا در قالب طرح اقتدار در فضای مجازی و حقیقی با افرادی که از شهروندان اخاذی، کلاهبرداری یا برای خانواده‌ها مزاحمت ایجاد کنند و فرهنگ ابتذال و بی حیایی را در جامعه ترویج دهند، برخورد خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به دستگیری ۳۰۴ نفر از اوباش سطح دار و عاملان تخریب، شرارت، نزاع و درگیری توسط پلیس امنیت، گفت: از این تعداد ۱۰۵ نفر مزاحم‌ نوامیس، ۴۴ اوباش توزیع کننده مواد مخدر و گردانندگان مراکز قمار و فساد، ۸ توزیع کننده مشروبات الکلی ۲۳ حامل سلاح و ۶۳ نفر عامل تخریب، نزاع و درگیری بودند.
,
 
,
رئیس پلیس تهران با بیان کشف ۵۱ قبضه سلاح که ۲۷ قبضه آن جنگی و ۲۴ قبضه سلاح بادی، بودند، تصریح کرد: هزار و ۹۲۴ فشنگ جنگی، شکاری و صدها سلاح سرد کشف و ضبط و همچنین ۵ دستگاه خودرو توقیف شده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه واحد‌های صنفی مکان‌هایی هستند که به عنوان اماکن عمومی از آن‌ها یاد می‌شود، گفت: متصدیان این واحدها به رعایت و کنترل شئونات اسلامی ملزم هستند، لذا این افراد در صورت ترک‌ فعل باید پاسخگو اقدامات خود باشند.
,
 
,
سردار رحیمی با اشاره به جمع آوری البسه هایی که مطابقتی با شئونات ایرانی اسلامی ندارند، اظهار کرد: شلوار زاپ دار، پاره، بدن نما نباید در واحد‌های صنفی عرضه شوند.
,
 
,
وی با اشاره به پلمب ۸۷ واحد‌ صنفی که محل تردد اوباش بودند، گفت: با باندهایی که اقدام به جعل انواع گذرنامه می‌کردند، برخورد و در این زمینه ۴ باند جعل مدارک، گذرنامه و قاچاق انسان نیز شناسایی و نفرات آن دستگیر شدند.
,
 
,
رئیس پلیس تهران با اشاره به دستگیری فردی که در واقع یکی از مراکز اصلی قمار و‌ محل پاتوق را مدیریت می‌کرد، گفت: متهم توسط پلیس اطلاعات تهران شناسایی و ۱۳ همدستش نیز دستگیر شدند که سردسته آن بیش از ۵۰ فقره سابقه مانند سرقت‌ داشته و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بود.
,
 
,
وی با اشاره به انهدام بزرگترین باند قمار با گردش مالی ۱۰۰ میلیارد تومانی، گفت: فردی در جنوب تهران با تشکیل باند قمار و‌ شرطبندی فعالیت گسترده‌ای در این زمینه می‌کرده است که سردسته باند دستگیر و حساب وی با بیش از ۷۰ میلیارد تومان مسدود شد.
,
 
,
به گفته سردار رحیمی این متهم در بازی‌های فوتبال باشگاه‌های بزرگ و ۱۵ رشته دیگه شرطبندی می‌کرده است.
,
 
,
وی با اشاره به انهدام باند وارد کننده سلاح به تهران، گفت: در اقدامی گسترده پلیس امنیت تهران این افراد را شناسایی و دستگیر کرد که متهمان علاوه‌بر وارد کردن سلاح، اقدام به زورگیری، خفتگیری و اوباشگری نیز می‌کردند. این باند در محله هرندی و شوش مورد شناسایی قرار گرفت.
,
 
,
وی با اشاره به دستگیری شرور شرق تهران که یکی از عاملان به معروف و ناهی از منکر را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، گفت: متهم فردی را در پارکی مورد ضرب شتم قرار داده بود که آمر به معروف و ناهی از منکر به موضوع ورود کرد و در ادامه متهم وی را مورد حمله خود قرار داد که در این رابطه سر دسته و دو نفر دستگیر شدند.
,
 
,
سردار رحیمی گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر چه آقا و چه خانم، مورد حمایت قاطع پلیس هستند.
,
 
,
وی با اشاره به دستگیری عاملان سرقت از یک هیئت مذهبی در محله یافت آباد که با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و ایجاد رعب و‌ وحشت و همچنین اقدام به ضرب شتم عزاداران کرده بودند، گفت: ۱۸ شرور بازار تهران که برهم‌ زننده نظم و امنیت بودند نیز به جرم اخلال در نظم عمومی دستگیر شدند.
,
 
,
فرمانده انتظامی تهران با بیان اینکه از مدت زمان طرح گذشته اقتدار تا امروز ۳۶۷ کلاس برای بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر از افرادی که شئونات رو رعایت نکردند، برگزار شده است، گفت: تمرکز اقدامات پلیس امنیت بیشتر بر روی مسائل ارشادی است.
,
 
,
وی در خصوص اقدامات پلیس فتا در طرح اقتدار گفت: ۱۱۶ نفر در فضای مجازی که اقدام به تخلفات مختلف می‌کردند، دستگیر شدند.
,
 
,
سردار رحیمی با اشاره به متلاشی شدن ۷ باند حرفه‌ای پولشویی و اجاره کنندگان کارت‌های بانکی، اظهار کرد: این افراد با سو استفاده از شهروندان مبالغ دریافتی را به ارز دیجیتال تبدیل کرده و از کشور خارج می‌کردند.
,
 
,
وی با بیان دستگیری ۱۱ متهم که از طریق دریافت اطلاعات خصوصی کاربران از آن ها مواردی را به سرقت برده بودند، گفت: باند فروش دارو و اقلام سلامت محور با کشف بیش از ۴۱ هزار دارو کمیاب و تاریخ گذشته منهدم شد که در این رابطه ۲ نفر دستگیر، ۱۰ کانال تلگرامی و ۳ صفحه اینستاگرامی مسدود شد .
,
 
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه