اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

رویکرد کلیه برنامه های سپاه در هفته دفاع مقدس جهاد تبیین است

رویکرد کلیه برنامه های سپاه در هفته دفاع مقدس جهاد تبیین است
گودرزی گفت: برگزاری نمایشگاه های هفته دفاع مقدس در تمام شهرستان های استان توسط بسیج در دستور کار قرار گرفته که در سطح شهر اراک به شکل محلیه ای برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی اظهار کرد: دفاع مقدس متعلق به همه اقشار و آحاد جامعه است و نقش مردم در پیروزی ها و حماسه آفرینی ها بسیار برجسته است که امروز برای گرامیداشت و برگزاری برنامه های باشکوه چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس باید همه پای کار بیایند و از همه ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: سپاه روح الله استان مرکزی همچون سال های گذشته برنامه های مهم و شاخصی در راستای گرامیداشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس دارد که نواحی شهرستانی، معاونت ها و اقشار بسیج در اجرای آنها مشارکت دارند.

,

سرهنگ گودرزی بیان کرد: رویکرد کلیه برنامه های سپاه در هفته دفاع مقدس جهاد تبیین است که در قالب برنامه های گفتمانی، محتوایی ، خدمت رسانی و فرهنگی مد نظر قرار دارد.

,

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های هفته دفاع مقدس در تمام شهرستان های استان توسط بسیج در دستور کار قرار گرفته که رد سطح شهر اراک به شکل محلیه ای برگزار خواهد شد و در 6 نقطه اراک در هفته دفاع مقدس به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت برگزار خواهد شد.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: تجلیل از سربازان وظیفه و برگزاری همایش تخصصی پیشکسوتان دفاع مقدس از دیگر برنامه های استانی سپاه در هفته دفاع مقدس است و سپاه و بسیج است و در کلیه برنامه های استان نیز مشارکت فعال داریم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه