اخبار داغ

طراح مد و لباس استانی:

شایعه محدودیت رنگ لباس، سوژه معاند شد/هدف کارگروه مد؛ حفظ جایگاه زن در جامعه

شایعه محدودیت رنگ لباس، سوژه معاند شد/هدف کارگروه مد؛ حفظ جایگاه زن در جامعه
محدثه ستوده گفت: شایعه اعمال محدودیت برای رنگ بندی پوشاک باعث شد، جریان معاند در صدد تزریق روحیه ناامیدی در کشور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محدثه ستوده طراح مد و لباس در استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: شایعه اعمال محدودیت برای رنگ بندی پوشاک از طریق سامانه شیما باعث شد، جریان معاند با در دست گرفتن این سوژه درصدد تزریق روحیه ناامیدی در کشور باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: تنها شاخصه کارگروه مد و لباس، تولید پوشاک مناسب و دارای توان پوشانندگی برای بانوان است.
,
 
,
ستوده افزود: متاسفانه اینستاگرام مروج پوشاک نامناسب و غربی شده است و مردم با دیدن این لباس ها در بازار نیز به دنبال آن هستند.
,
 
,
این طراح تصریح کرد: هدف اصلی از نظارت دقیق بر پوشاک، ساماندهی بازار است زیرا برخی از فروشندگان در لباس هایی که عرضه می کنند، حجاب معنایی ندارد.
,
 
,
وی با بیان اینکه هرج و مرج بازار پوشاک باعث تشدید نظارت ها شد، گفت: کارگروه های مد و لباس برای ساماندهی وضع موجود نظارت ها را دقیق کرد و این موضوع باعث شد که جریان معاند دنبال سوژه ای برای ترویج ناامیدی در جامعه باشد.
,
 
,
ستوده افزود: با توجه به وضع موجود جریان معاند، سوژه رنگ لباس را در دست گرفت و با تولیداتی از قبیل محدودیت در بین بانوان درصدد افزایش ناامیدی در جامعه زنان در کشور است.
,
 
,
وی ادامه داد: تنها هدف کارگروه مد و لباس، ساماندهی وضع بازار و عرضه محصولاتی از پوشش که در شان بانوی ایرانی باشد، است.
,
 
,
این طراح تاکید کرد: امروز جایگاه زن در غرب به حدی تنزل پیدا کرده که از او به عنوان یک کالا نام برده می شود، اما ایران درصدد حفظ جایگاه زن در جامعه است.
,
 
,
ستوده در خاتمه خاطرنشان کرد: بانوان می توانند با فراق بال پوشاک خود را در انواع رنگ ها انتخاب کنند و بدانند، تصمیم کارگروه مد و لباس برای نظارت بر بازار پوشاک، حفظ جایگاه زن در جامعه است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه