اخبار داغ

استاندار ایلام مطرح کرد؛

افزایش ورود زائران عتبات عالیات به ایلام؛ ضرورت افزایش خدمت رسانی به زائران اربعین

افزایش ورود زائران عتبات عالیات به ایلام؛ ضرورت افزایش خدمت رسانی به زائران اربعین
استاندار ایلام با اشاره به پیش بودن اربعین گفت: هم اکنون روزانه پنج هزار زائر عتبات عالیات وارد استان می شود و این مهم می طلبد خدمات رسانی خود را با زوار افزایش دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، “حسن بهرام نیا”، استاندار ایلام روز پنجشنبه در جلسه ستاد اربعین استان با قدردانی از اعضای ستاد اربعین استان اظهار داشت: دستگاه های اجرایی عضو ستاد اربعین بخوبی در امور اربعین وظایف خود را انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: مساجد، مکان های مذهبی، سالن های ورزشی و مدارس در شهرستان های زائرپذیر محل اسکان زائران خواهند بود و از تمامی این مکان ها در اربعین در شهرستان های چرداول و ملکشاهی بصورت میدانی بازدید شده است.

,

استاندار ایلام ادامه داد: با اقدامات و پیگیری های انجام شده مسیر ایلام - مهران تا اربعین چهار خطه می شود و روزانه برای حدود ۳۰۰ هزار نفر آب در مهران تامین و برق ۳۰ مگاواتی در مهران به بهره برداری رسیده است.

,

بهرام نیا با تاکید بر تسریع عملیات لاین دوم پل صلواتی ایلام یادآور شد: عرشه این پل آماده شده و تا قبل از اربعین لاین دوم این پل زیر بار ترافیک می‌رود.

,

وی اضافه کرد: بیش از ۶۰ هزار نفر در شهرستان های زائرپذیر و سایت چغاسبز اسکان داده می شوند و تا اربعین تلاش داریم این تعداد اسکان از ۶۰ هزار نفر نیز عبور کند.

,

استاندار ایلام با بیان اینکه آذوقه ، اقلام و نذورات توسط کمیته مشارکت ها مردمی اربعین استان ساماندهی شود، گفت: محور اربعین امسال مردم هستند چراکه مردم هر زمان حضور یافتند به توفیقات زیادی دست یافتیم.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه