اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

آزادگان شکوه مقاومت و سرافرازی را بر لوح درخشان ایران اسلامی ثبت کردند

آزادگان شکوه مقاومت و سرافرازی را بر لوح درخشان ایران اسلامی ثبت کردند
سلمان محمدی گفت: آزادگان توانستند با سربلندی از دوران اسارت عبور کنند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر لوح درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز ، پیش از ظهر امروز پنجشنبه در مراسمی به مناسبت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان آموزش و پرورش کرمانشاه تجلیل بعمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یادآور غیرت، شرافت و اراده راسخ مردانی است که در راه دفاع از سرزمین و اسرار نظامی، در برابر سخت‌ترین ناملایمات جوانمردانه ایستادگی کردند.

,

, ,

وی خاطر نشان کرد: آزادگان با الهام گرفتن از مکتب اسلام و همچنین با درس گرفتن از صبر و استقامت حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند با سربلندی از دوران اسارت عبور کنند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر لوح درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

,

محمدی بیان داشت: آزادگان فارغ التحصیلان دانشگاهی بودند که رئیس آن حضرت امام خمینی(ره) بود.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: آزادگان در دوران دفاع مقدس، مشقت های زیادی را متحمل شدند و امید است این روحیه ایستادگی و مقاومت را به نسل آینده منتقل کنید.

,

, ,

 

,

 

,

وی همچنین به دغدغه های آزادگان عزیز گوش فرا داد و عنوان کرد: در اولین فرصت این دغدغه ها که یکی از آنها مطالبه به حق شما در خصوص بکارگیری فرزندانتان در ادارات است را به وزیر آموزش و پرورش منعکس خواهم کرد.

,

در این مراسم از آزادگان تجلیل شد و همچنین دو تن از آزادگان به خاطره گویی و بیان مشکلات خود پرداختند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه