اخبار داغ

گره کور ترافیکی در منطقه بنسنجان یاسوج کی باز می شود؟+ تصویر

گره کور ترافیکی در منطقه بنسنجان یاسوج کی باز می شود؟+ تصویر
ترافیک روزانه و نابسامانی ترافیکی در منطقه بنسنجان شهر یاسوج داد شهروندان را درآورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ۲ لاین ورودی شهر یاسوج در محور سی سخت از ابتدای بنسنجان تا میدان جهاد بالغ بر 10 سرعت گیر دارد که خارج از بحث استاندارد سازی این سرعت کاه ها ، گرهی کور ترافیکی در برخی از نقاط این محور شهروندان را کلافه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این مسیر با حجم ترافیکی بالا متاسفانه جانمایی برخی از صنوف باعث شده تا بخش اعظمی از ساعت شبانه روز شاهد ترافیک کلافه کننده خودرو ها باشیم به گونه ای که رئیس پیشین پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از مکاتبات ترافیکی پلیس برای مشکلات ترافیکی این محور خبر داده بود.

,

سرهنگ خوشوقت ابراز داشت:(اینجا بخوانید) جانمایی داروخانه بلوار بنسنجان بدون مجوز پلیس است.

, (اینجا بخوانید),

خوشوقت افزود: متاسفانه در زمان پیک ترافیکی تجمع زیاد خودرو ها کنار داروخانه باعث مسدود شدن مسیر و افزایش بار ترافیکی و ایجاد مشکلات تردد برای وسایل نقلیه عبوری در این خیابان می شود.

,

برخی از شهروندان و رانندگان شهر یاسوج در تماس با صبح زاگرس با انتقاد ازعدم بازگشایی و تعریض بلوار منطقه بنسنجان حد فاصل مسجد این منطقه تا پل مهریان به دلیل ترافیک سنگین در طول شبانه روز اعتراض کردند .

,

یکی از شهروندان یاسوجی در تماس با این رسانه گفت: شهر مادوان ، روستای مهریان و حتی شهر سی سخت از این محور عبور و مرور می کنند و حجم بالای ترافیک خودش به نوعی کلافه کننده است و جانمایی نامناسب یک درمانگاه و داروخانه باعث تشدید شدن ترافیک شده و روزانه شاهد تصادفات زیادی هستیم

,

وی با انتقاد از مسئولان گفت: باید مسئولان نسبت به عریض سازی خیابان یا هم تغییر مکان درمانگاه و داروخانه اقدام کنند تا گره ترافیکی باز شود.

,

این شهروند ابراز داشت : اگر درمانگاه حداقل 200 متر بالاتر که عرض خیابان 2 برابر نقطه فعلی است جا نمایی شود قطعا ترافیک روانتر خواهد بود.

,

او تداوم وضعیت نابسامان ترافیکی این منطقه را زشت ارزیابی کرد و گفت: مسئولان پاسخگوی صدای نارضایتی شهروندان باشند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه