اخبار داغ

البرز میزبان شد؛

رقابت ۱۵۱ووشوکار دانش آموز کشور در کرج/ سهمیه مسابقات جهانی در گرو کسب مدال

رقابت ۱۵۱ووشوکار دانش آموز کشور در کرج/ سهمیه مسابقات جهانی در گرو کسب مدال
مسابقات ووشو کشور در کرج آوردگاه خوبی برای نوجوانان است تا بتوانند خود را محک بزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها رقابت ۱۵۱ووشوکار دانش آموز سراسر کشور در کرج آغاز شده است، موضوعی که رئیس انجمن ووشو مدارس کشور اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
رامین موحدنیا در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ قهرمانان ملی که به تیم ملی هم دعوت شده اند در این رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد و رقابت ها کیفیت بالایی دارد.
,
 
,
وی ادامه داد: مسابقات ووشو آوردگاه خوبی برای نوجوانان است تا بتوانند خود را محک زده و رقابتی تدارکاتی برای ورود به تیم ملی و حضور در عرصه قهرمانی داشته باشند.
,
 
,
ووشوکاران در دو بخش ساندا و تالو مسابقه می دهند، محمدامین زینلی ووشوکار هرمزگانی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ تلاشم این است روی سکو رفته و اول شوم.
,
 
,
پس از پایان روز نخست این رقابت ها و در بخش ساندا ۳۲ ووشوکار به مرحله یک شانزدهم راه پیدا کردند، به گفته عرشیا کیانی ووشوکار همدانی حریفان سرسخت بودند.
,
 
,
امیرطاها هادی لو ووشوکار سمنانی در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ حریفان خیلی خوبی داشتم و آنها هم مانند من قوی بودند و تمرین زیادی داشتند.
,
 
,
به گفته محمد حسین پور ووشوکار البرزی، ورود به تیم ملی ارزوی هر ووشوکار نوجوان است تا برای کشورش افتخار کسب کند.
,
 
,
در بخش تالو هم برترین های سه رشته معرفی و ابوالفضل ابراهیمی از خراسان رضوی، محمد جاوید از قزوین و یونس خدایی از اصفهان طلایی شدند.
,
 
,
امیرحسین هاشمی از فارس در گفتگو با خبرنگار تیتریک، می گوید؛ همه حریفان خوب بودند و تلاش کردند، آوردن مقام در این عرصه سخت است.
,
 
,
برترین های مسابقات دانش آموزی مجوز حضور در اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی را کسب خواهند کرد.
,
 
,
در روز دوم این رقابت ها ۳۲ ووشوکار در بخش ساندا و ۲۵ ووشوکار در بخش تالو با یکدیگر رقابت می کنند تا هر کدام برای استانشان افتخار بیافرینند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه