اخبار داغ

فرماندار شهرستا دنا مطرح کرد:

۶ کیلومتر از جاده یاسوج به سی سخت در هفته دولت افتتاح می شود

۶ کیلومتر از جاده یاسوج به سی سخت در هفته دولت افتتاح می شود
فرماندار شهرستان دنا در خصوص آخرین وضعیت تعریض جاده یاسوج به سمت سی سخت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: ۶ کیلومتر از این مسیر در هفته دولت اماده بهره برداری و افتتاح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت ۴ خطه شدن جاده یاسوج به سمت سی سخت  گفت:  موضوع ۴ خطه شدن جاده یاسوج به سمت سی سخت در چند سال گذشته  در دستور کار بود اما به دلایل نامشخص راکد مانده بود که با سفر ریاست جمهوری تامین اعتبار۵۰۰ میلیارد تومانی برای این  جاده دنبال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرماندار دنا با بیان اینکه با تزریق اعتبار ریاست جمهوری این مسیر در مرحله مطلوبی قرار دارد و در حال کار است، گفت: حدود 6 کیلومتر در هفته دولت اماده بهره برداری و افتتاح است و مابقی حدود 3 کلیومتر در دستور کار برای واگذاری به پیمانکار است.

,

این مسئول به تونل این مسیر که توسط قرار گاه خاتم الانبیاء در حال کار است، اشاره داشت و ادامه داد: زمان خاصی برای اتمام تونل اعلام نشده است اما کار بر روی تونل به خوبی در حال انجام است.

,

وی به احداث پل کابلی توسط اداره راه و شهرسازی در این مسیر اشاره کرد و گفت: اعتبار اولیه این پل حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است که به مناقصه خواهد رفت و بخشی زیادی از مشکلات با احداث آن برطرف می شود و علاوه بر حل موضوعات ترافیکی و خطرات، با توجه به شرایط خاص آن می تواند نوعی تفرجگاه در شهرستان دنا محسوب شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه