اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان:

۴۸ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان احیا شد

۴۸ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان احیا شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۸ واحد تولیدی احیا شده که هدف گذاری ما برای سال جاری ۱۰۸ واحد تولیدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون داوود شهرکی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری استان بیان کرد: تسهیلات بانکی در سال گذشته ۶۲ درصد بود ک امروز به ۷۷ درصد رسیده و تلاش می‌ شود به ۸۵ درصدی که بانک مرکزی هدف گذاری کرده است، برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,  ,
وی افزود: همچنین در حوزه شرکت های دانش بنیان ۱۹۱ شرکت تا پایان سال ۱۴۰۰ داشتیم که تاکنون ۳۰ شرکت دیگر نیز به این تعداد اضافه شده و هدف گذاری ما به وجود آوردن ۳۰۰ شرکت دانش بنیان است.
,
 
,
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خاطرنشان کرد: با هماهنگی با طرف پاکستانی مقرر شد بازارچه های خرده فروشی در مرز با پاکستان به وجود بیاید که این اقدام بعد از ۴۰ سال صورت گرفته است.
,
 
,
وی ادامه داد: فضای مناسبی برای ایجاد شرکت های جدید با ساخت سالن های اضافی در پارک علم و فناوری به وجود آمده است.
,
 
,
شهرکی تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه هدفمندی و مردمی سازی یارانه ها با همت مردم و رسانه‌ها به خوبی عمل کردیم.
,
 
,
وی افزود: تاکنون بالغ بر ۲۰۰ هزار تن از محل بازارچه مرزی میرجاوه واردات برنج داشتیم که خوشبختانه توانستیم بازارهای کشور را تامین کنیم .
,
 
,
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تاکید کرد : نگاه ویژه‌ای از سوی دولت به مسائل اقتصادی استان صورت گرفته که این امر در اجرای طرح های اقتصادی محسوس است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه