اخبار داغ

در راستای برگزاری یادواره شهدای روستای باب گلوئیه صورت گرفت؛

ارائه خدمات پزشکی رایگان به بیش از ۱۵۰۰نفر در شهرستان رابر

ارائه خدمات پزشکی رایگان به بیش از ۱۵۰۰نفر در شهرستان رابر
گروه های جهادی پزشکان متخصص به بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از محرومان روستای باب گلوییه و روستاهای اطراف شهرستان رابر خدمات پزشکی رایگان ارائه دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان"؛  دکتر شیخ حسینی مسئول گروه جهادی پزشکان متخصص و متخصص اطفال در گفت گو با خبرنگار ما از ارائه خدمات پزشکی رایگان به بیش از ۱۵۰۰نفر در شهرستان رابر خبر داد و گفت: بر حسب اتفاق حضور گروه جهادی پزشکان متخصص مصادف با سالگرد ورود آزادگان به میهن شد ما این را به فال نیک می گیریم.

وی با بیان اینکه نزدیک دوماه اواخر هر هفته کلینیک دندانپزشکی در روستای باب گلوییه مستقر و بیش از ۳۰۰نفرخدمات دندانپزشکی رایگان دریافت کردند، افزود: گروه جهادی متشکل از پزشکان متخصص و پرستار به نیابت از شهدای روستا امروز و فردا در روستای باب گلوییه به مردم این منطقه خدمات درمانی رایگان ارایه می‌دهند.

دکتر شیخ حسینی بیان کرد: این گروه جهادی پزشکان متخصص در مجموع به تعداد ۳۷۰نفر خدمات دندانپزشکی، ۷۰ نفر ختنه، ۱۰۰ نفر طب سنتی و ۱۰۰نفرحجامت، ۶۰ نفر اطفال ، ۶۸ نفر ارتوپد و ۵۹ نفر خدمات پزشکی عمومی و ۷۲۰ نفر خدمات تریاژ ارائه دادند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ", راه آرمان,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه