اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه این هفته هرمزگان عنوان شد؛

ایران برای اداره امور خود، معطل برجام نخواهد ماند

ایران برای اداره امور خود، معطل برجام نخواهد ماند
ائمه جمعه هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته استان با تاکید بر اینکه ایران برای اداره امور خود، معطل برجام نخواهد ماند، گفتند: دولت مردمی هرگز معیشت مردم و کار و تلاش را به نتیجه مذاکرات گره نزده است و ایران شفاف اعلام کرده است انعطاف شفاهی امریکا کافی نیست و ما تضمین کتبی معتبر آنها را میخواهیم که بار دگر توافق را نقض نکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته استان با تاکید بر اینکه ایران برای اداره امور خود، معطل برجام نخواهد ماند، گفتند: دولت مردمی هرگز معیشت مردم و کار و تلاش را به نتیجه مذاکرات گره نزده است و ایران شفاف اعلام کرده است انعطاف شفاهی امریکا کافی نیست و ما تضمین کتبی معتبر آنها را میخواهیم که بار دگر توافق را نقض نکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره اظهار کرد: بر اساس گفته ها و شنیده و تحلیل کارشناسان امروز به توافق نزدیک هستیم و طرف های آمریکایی وغرب بیش از هر زمان دیگری به این توافق نیاز دارند.

,

وی با بیان اینکه امروز باید به عنوان آخرین مانع اراده سیاسی غرب در برابر اراده سیاسی ملت ایران تمکین کند، افزود: در این راستا ابهام زدایی در نقاط مختلف مذاکرات هسته ای ایران با طرف های مقابل از سوی آمریکا و غرب ضرورت تداوم این جریان است.

,

امام جمعه کیش یادآور شد: اطمینان پیدا کردن جمهوری اسلامی از موثر و پایدار بودن رفع تحریم ها، تضمین کتبی آمریکا برابر تعهداد آن، حذف موضوعات سیاسی و غیر فنی مانند پروند PMD به عنوان اهرم فشار علیه ایران مهمترین خواسته های ملت برای به نتیجه رسیدن مذاکره ها است.

,

حمله به سلمان رشد نشان از بر زمین نماندن حرف ولی فقیه است

, حمله به سلمان رشد نشان از بر زمین نماندن حرف ولی فقیه است, حمله به سلمان رشد نشان از بر زمین نماندن حرف ولی فقیه است,

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به مورد حمله قرار گرفته سلمان رشدی نویسنده مرتدد کتاب آیات شیطانی به دست یکی از جوانان مومن و دین اظهار داشت: این اتفاق نشان داد که هر گز حرف امام راحل و ولی فقیه بر زمین نخواهد ماند و اگر در آن طرف دنیا هم باشد روزی محقق خواهد شد.

,

وی افزود: همچنین این زنگ خطری به عاملان ترور شهید حاج قاسم سلیمانی است و آنان باید بداند که انتقام بسیار  نزدیک تر از آن است که آنان خیال می کنند.

,

مساجد را انحصاری نکنید

, مساجد را انحصاری نکنید, مساجد را انحصاری نکنید,

امام جمعه کیش با اشاره ۳۰ مرداد روز جهانی مساجد نسبت به تلاش برای جذب خانواده و گروه های سنی مختلف در این مراکز اشاره کرد و گفت: متولیان، روحانیت و هیات امنا برای تحقق این مهم باید به بهداشت و نظافت، تعبیه راحتی بانوان در بخش زنانه، نیازهای کودکان، ارائه خدمات اجتماعی همانند فعالیت های فرهنگی، آموزشی و درمانی توجه ویژه داشته باشند.

,

وی گفت: مساجد متعلق به عموم مردم است و به هیچ وجه شخص یا گروهی اختصاص ندارند بنابر این از انحصاری شدن آن به بخش یا گروهی از جامعه باید به شدت پرهیز کرد.

,

حجت الاسلام حسن زاده با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: انتظار می رود دولتمردان گزارشی از عملکرد خودشان در عرصه های مختلف از جمله فضای مقدس نماز جمعه داشته باشند.

,

ایران برای اداره امور خود، معطل برجام نخواهد ماند

, ایران برای اداره امور خود، معطل برجام نخواهد ماند, ایران برای اداره امور خود، معطل برجام نخواهد ماند,

حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه هرمزگان در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: آنچه امروز هیولای استکبار را در بند کرده است و نمی تواند به ایران نگاه کج کند، قدرت دفاعی و نظامی ما است.

,

 وی با اشاره به روز صنعت دفاعی اظهار داشت: این قدرت ناشی از تلاش مجاهدانه متخصصان این حوزه است و هم اکنون نیز دشمن مبهوت است که ایران کِی و چگونه  به این درجه از توانمندی رسیده است.

,

عبادی زاده اضافه کرد: پس از امضای برجام اولیه ( در دوران ریاست جمهوری اوباما در آمریکا) دشمن تصور می‌کرد ایران شروع  به خرید تسلیحات نظامی می کند اما وقتی ورود ایران به بازار صادرات تسلیحات نظامی و دفاعی را دیدند شوکه شدند.

,

 امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله به سلمان رشدی گفت: دنیای غرب در زمینه آزادی بیان سیاست و عملکرد دوگانه‌ای دارد و امروز این موضوع بر همگان اثبات شده است.

,

 به گفته عبادی زاده؛ غرب اقدام جسورانه در تحقق فرمان امام راحل را نقض آزادی بیان جلوه می دهد اما در موارد دیگری مانند اثبات دروغ بودن هولوکاست توسط روژه گارودی آزادی بیان را برنمی‌تابد و یا عملکرد متناقضی مانند ممنوعیت حجاب برای دختران مسلمان فرانسه در فضاهای تحصیلی و آموزشی را دارد.

,

 نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: زمانی فردی دیدگاه‌های انتقادی دارد که می‌توان به وی پاسخ داد، اما هتاکی پاسخِ استدلالی نمی‌خواهد د و باید با فرد هتاک برخورد شود.

,

 امام جمعه بندرعباس همچنین پیرامون مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: برجام در حقیقت جنگ اراده‌هاست و دشمن می‌خواهد اراده خود را تحمیل کند اما دستگاه دیپلماسی و مردم هوشیار هستند و چنین اجازه‌ای نمی‌دهند.

,

 عبادی زاده خاطر نشان کرد: مذاکره‌ای که ضمانت اجرایی نداشته باشد و منافع ایران را تامین نکند و یا بعد از امضا، آن را پاره کنند، فایده‌ای ندارد و مردم  هم کاری به تبلیغات رسانه‌ای دشمن نداشته باشند و بدانند آنچه به دست خواهد آمد، به نفع کشور است و ایران برای اداره امور خود، معطل برجام نخواهد ماند.

, , .,

حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: امام سجاد علیه السلام نما برجسته یک مومن تسلیم امر پروردگار و بصیر است که میتواند الگوی تمام اقشار جامعه باشد،بخش های مختلف زندگانی امام سجاد (ع) ظرفیت تبدیل شدن به فیلم و کتاب و... را دارد اما متاسفانه در این زمینه کوتاهی شده است.
 
 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه ضمن تسلیت شهادت امام سجاد علیه السلام بیان کرد: کنگره امام سجاد علیه السلام با حضور مسئولان ارشد استانی در سه شنبه آینده در شهرستان بندرلنگه برگزار خواهد شد هر کاری که برای معرفی امام سجاد علیه السلام و سیره او و کتاب جاویدانش صحیفه سجادیه میتوانید انجام دهید، انجام بدهید که راه سعادت و خوشبختی را به ما نشان می دهد.
 
امام جمعه شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: ترور سلمان رشدی خبیث که بیش از ۳۰ سال قبل با نوشتن کتاب آیات شیطانی اسلام و قرآن را به تمسخر گرفت خبری بود که هفته گذشته بسیار صدا کرد، امام خمینی (ره) این فرد خبیث را مهدور الدم خواند و اقدام به قتل او را بر هر مسلمانی که توان آن را دارد واجب دانست اینکه بعد از حدود ۳۰ سال بعد از حکم امام یک مسلمان امریکایی اقدام به این کار می کند نشانه جایگاه انقلاب اسلامی و امام راحل است حتی اگر این اقدام یک توطئه و طرح غربی باشد باز هم برای مسلمانان یک پیروزی است البته غرب مفلوک مدعی حرمت ادیان و  حقوق دیگران است اما بارها و بارها با حمایت از فیلمسازان و نویسندگان به اسلام و پیامبر اسلام اهانت کرده که هدف انها اسلام هراسی است اما به کوری چشم آنها اسلام جهان را فتح خواهد کرد ،و لو کره المشرکون.
 
 انعطاف شفاهی آمریکا کافی نیست و ما تضمین کتبی معتبر آنها را میخواهیم
 
مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان تاکید کرد: مسئله مذاکرات رفع تحریم ها به روز های حساس رسیده است البته دولت مردمی هرگز معیشت مردم و کار و تلاش را به نتیجه مذاکرات گره نزده است و ایران شفاف اعلام کرده است انعطاف شفاهی امریکا کافی نیست و ما تضمین کتبی معتبر آنها را میخواهیم که بار دگر توافق را نقض نکند.
 
کارکرد های مختلف مسجد باید احیاء شود
 
اسماعیل نیا  با اشاره به روز جهانی مسجد و گرامی داشت این روز بیان کرد: متاسفانه شاهد کمرنگ شدن نقش مساجد هستیم باید با برنامه ریزی دقیق و کار جدید کارکرد های مختلف مسجد را احیاء کنیم و مساجد را به مسجد طراز اسلامی برسانیم .
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان بندرلنگه یاد آور شد: یکی از مهمترین راه های حفظ سلامت  روح و  روان جوانان و نجات  انها از تهاجمات فرهنگی انس برقرار کردن بین فرزندان با مسجد است باید پدر ها و مادر ها با مسجد انس بگیرند تا فرزندان های انها با مسجد انس بگیرند. ائمه جماعات و بانیان و هیئت امنا های مساجد باید مسجد را جذاب کنند و در خدمات مختلف اجتماعی به مردم باید ورود کنند تا اقشار مختلف جذب مسجد شوند.
 
وی  افزود: دلتمردان و مسئولان هم باید در دولت انقلابی حمایت ویژه از مساجد و برنامه های دینی داشته باشند،مساجد می توانند گره های مختلف اجتماعی اقتصادی خانوادگی را باز کنند.
 
صید های ممنوعه چالش جدی صیدگاه های شهرستان بندرلنگه 
 
امام جمعه شهرستان بندرلنگه خاطر نشان کرد: مسئله  صید های ممنوعه از جمله تور های محاصره ای صیدگاه ها را با چالش جدی مواجه کرده و صیادان زحمتکش حقیقی را با مشکل  جدی مواجه ساخته است چرا مسئولان فکری به حال این مسئله نمی کنند؟ چرا شیلات را تجهیز به نیرو و امکانات تجهیز نمی کنند؟ قانوان بگذارند از ظرفیت نیروهای مسلح عزیز استفاده کنند طرح های جدید مثل همیار پلیس برای محافظت از دریا استفاده کنند،هزاران خانواده صیاد در سایه بی توجهی برخی مسئولان مرتبط با این موضوع با مشکل جدی معیشت دست به گریبان اند،از دولت و مجلس و مسئولان انتظار می رود اقدام انقلابی نمایند.

 اسماعیل نیا اظهار کرد: گرانی بیش از حد کالاها و مایحتاج مردم در شهرستان از حد معمول گذشته است علاوه بر لزوم برخی زیر ساخت ها مثل راه اندازی میدان تره بار ،بازار ماهی و نظارت دقیق بر بازار راه اندازی بازارفصلی مثل جمعه بازار و ایجاد فضا برای  عرضه تولیدات خانگی و عرضه مستقیم میوه و سبزی از ضروریات است.
 
 بارها این مطلب را گفته ام  اما اقدامی ندیدم
 
 وی بیان کرد: امروز قانون رسمی ان که شهرداری ها را الزام به بازار مذکور می کند را برای شما میخوانم ( قانون  بهبود مستمر محیط کسب و کار مصوب سال۱۳۹۴ می گوید : به منظور فراهم اوردن دسترسی تولید کنندگان کوچک و متوسط ایرانی و نیز  فروشندگان کم سرمایه به بازار مصرف برای عرضه کالاهای تولید داخل شهرداری ها موظف اند با استفاده از زمین های متعلق به خود یا راه و شهرسازی مکان های مناسبی را در شهر ها اماده  نموده و در اختیار افراد فوق الذکر  قرار دهند) بر اساس این قانون از شهرداران محترم شهرستان انتظار دارم در سریعترین زمان ممکن نسبت به راه اندازی بازار هفتگی برای کمک به معیشت مردم و همچنین کمک به فروشنگان عزیز و تولید گران اقدام نمایند.

,
,
,
,
,
,
,  انعطاف شفاهی آمریکا کافی نیست و ما تضمین کتبی معتبر آنها را میخواهیم,  انعطاف شفاهی آمریکا کافی نیست و ما تضمین کتبی معتبر آنها را میخواهیم,
,
,
,
, کارکرد های مختلف مسجد باید احیاء شود, کارکرد های مختلف مسجد باید احیاء شود,
,
,
,
,
,
,
,
, صید های ممنوعه چالش جدی صیدگاه های شهرستان بندرلنگه , صید های ممنوعه چالش جدی صیدگاه های شهرستان بندرلنگه ,
,
,
,
,
,
, بارها این مطلب را گفته ام  اما اقدامی ندیدم, بارها این مطلب را گفته ام  اما اقدامی ندیدم,
,
,

بانیان مساجد نقش موثری در رونق مساجد دارد

, بانیان مساجد نقش موثری در رونق مساجد دارد, بانیان مساجد نقش موثری در رونق مساجد دارد,

حجت الاسلام محسن خسروی، امام جمعه موقت شهرستان حاجی در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان اظهار کرد: وقتی انسان خدا را فراموش کند آنوقت خود را فراموش میکند، دیگر برایش مهم نیست که دنبال عمر سعد باشد یا ابن زیاد دیگر انسان رها و بی هویت می شود وقتی که این اتفاق افتاد دیگر انسان مقابل فرزند پیامبر خدا هم می ایستد.

امام جمعه موقت شهرستان حاجی آباد تصریح کرد: در چند روز گذشته شاهد حمله یک جوان مسلمان به سلمان رشدی خبیث و ملعون بودیم، رشدی که نویسنده کتاب آیات شیطانی بود.حضرت امام حکم تاریخی مورخه۱۳۶۷/۰۵/۲۵ مبنی بر ارتداد سلمان رشدی صادر فرمودند، ضارب سلمان رشدی هادی مطر جوان ۲۴ساله مسلمان بود،این یک هشدار به ترامپ و دیگر خائنین به اسلام و قرآن و شهداء است.

خسروی عنوان کرد: مذاکرات برای رفع تحریم هاست، چند سالی است که موضوع اصلی سیاست خارجی و دستگاه دیپلماسی ما شده است در ۸ سال دولت اعتدال این مذاکرات به آب و نان معیشت مردم گره زده شد و خسارات زیادی بر جایی گذاشت اما نگاه دولت انقلابی حضرت آیت الله دکتر رییسی این است که ما مذاکرات ادامه می دهیم و هرگز معیشت مردم به مذاکرات گره نمی زنیم در این سه نکته مهم وجود دارد ۱-تهران اطمینان یابد که رفع تحریم ها به نحوی موثر و پایدار اجرا میشود ۲-آمریکا باید تضمین بدهد رسماً و کتباً۳-موضوعات سیاسی و غیر نفی نباید به عنوان اهرم فشار علیه ایران باقی بماند.

وی با بیان اینکه جنگ سه روزه غزه دستاوردهای بزرگی داشت، گفت: ناکاآوری گنبد آهنین؛ برای چندمین بار ناکار آوری خود را در برابر موشک های مقاومت اثبات کرد، ارتش پنجم جهان حتی توان رویارویی با یک گروه  فلسطینی ندارد تنها جنبش اسلامی به مقابله صهیونیست ها پرداخت.

امام جمعه موقت شهرستان حاجی آباد عنوان کرد: خنثی شدن توطئه دشمن در اختلافات بین جبهه مقاومت  و رژیم صهیونسیتی مواضع جهاد اسلامی هدف قرار داد مواضع حماس هدف قرار نداد امیدوار بود میان حماس و جهاد اسلامی نگاه دینی شود اما حماس حمایت از جهاد اسلامی در دستور کار خود قرار داده به رژیم صهیونسیتی هشدار داد لذا مجبور به آتش بس شد.

خسروی بیان کرد: 28 مرداد فاجعه سینما رکس آبادان است این جنایت و حمله عامل برانگیختن انقلاب ۵۷ بود و منجر به سرنگونی رژیم سلطنتی شد و عده ای از مردم بی گناه که به تماشای فیلم رفته بودند در آتش سوختند بعد از انقلاب عامل این حرکت وحشیانه اقرار کرد و به سزای اعمالش رسید.

وی خاطر نشان کرد: از بدو تاسیس حکومت اسلامی در صدر اسلام به مهم ترین مراکز تجمع، عبادت، آموزش معرف دینی، تصمیم گیری و حل مسائل مسلمانان مساجد بوده است، امروز بانیان مساجد نقش موثری در رونق مساجد دارد.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

مساجد در امر تربیت و تحکیم بنیان خانواده هانقش اساسی دارد

, مساجد در امر تربیت و تحکیم بنیان خانواده هانقش اساسی دارد, مساجد در امر تربیت و تحکیم بنیان خانواده هانقش اساسی دارد,

حجت الاسلام محسن ابراهیمی ضمن تسلیت شهادت امام سجادع به کودتای 28 مرداداشاره کردوگفت:ازهمه حوادث تاریخی ومسائل سیاسی واجتماعی درس بگیریم که تاریخ تکرارنمی شودوبایدازتاریخ ودشمنان درس بگیریم.

,

خطیب جمعه میناب به روزجهانی فضای مجازی اشاره کرد و افزود: اگر در کشورمی خواهیم از نظر فضای مجازی موفق شویم؛ تولیدشبکه اجتماعی ایرانی در کشور ضرورت دارد تا جلوی فضای مجازی کنونی گرفته شود و با این فضای مجازی کنونی ما توان رقابت نداریم مگر اینکه شبکه اجتماعی ایرانی ایجادشود.

,

خطیب جمعه میناب گفت: ایجاد اینترنت ملی و استفاده دولت ازشبکه های داخلی و تبلیغ شبکه های داخلی و معرفی کانال ها و حضور افراد متخصص و نظارت جدی برشبکه های اجتماعی ازضروریات ایجادشبکه ملی است و تا کار دقیق صورت نگیرد استفاده ازشبکه های فضای مجازی درکشورمحقق نخواهدشد.

,

ابراهیمی به روزجهانی مساجداشاره کردوگفت: اگرمی خواهیم بنیان خانواده مستحکم شود از ظرفیت مساجدخوب و درست استفاده شود.

,

وی اضافه کرد: مساجد در امر تربیت و تحکیم بنیان خانواده هانقش اساسی دارد و مساجدباید در خدمت مردم باشد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: بابرنامه ریزی درشهرستان تامهرماه 70درصد مساجد این شهرستان امام جماعت خواهندداشت.

,
,
,

وی افزود: هرمسجدی که هیئت امنای فعال نداشته باشدآن مسجدفعال نخواهدبود؛ بلکه هیئت امنای فعال موجب فعال بودن مسجداست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه