اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های کرمانشاه مطرح شد؛

غربی ها قابل اعتماد نیستند / حمله به نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی زنگ خطری برای عاملان ترور شهید سلیمانی است

غربی ها قابل اعتماد نیستند / حمله به نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی زنگ خطری برای عاملان ترور شهید سلیمانی است
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای کرمانشاه برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای کرمانشاه برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


دولت قصد ایجاد تحول در کشور را دارد/ غربی ها قابل اعتماد نیستند

,
, دولت قصد ایجاد تحول در کشور را دارد/ غربی ها قابل اعتماد نیستند, دولت قصد ایجاد تحول در کشور را دارد/ غربی ها قابل اعتماد نیستند,

به گزارش مرصادنیوز، آیت الله "مصطفی علما" در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور انسان سالم و صالحی است و ۴۰ سال است در این نظام امتحان پس داده، پس باید به او اعتماد کرد.

, مرصادنیوز,

وی ادامه داد: هیچکس فراموش نکند که 70 سال از کودتای 28 مرداد آمریکا و انگلیس می گذرد و غربی ها به ما خیانت می کنند بنابراین نمی توان به آنها اعتماد کرد.

,

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: به هر قیمتی اعتماد به غربی ها صلاح نیست و باید مراقب باشیم.

,

وی همچنین گفت: پس از گذشت سه روز از جنگ غزه، اسرائیلی ها مجبور به عقب نشینی شدند، مردم فلسطین در این سه روز مقاومت کردند و بینی دشمن را در هم کوبیدند.

,

آیت الله علما با بیان اینکه دشمن هر بار که حمله می کند پشیمان می شود، افزود: فلسطینی ها در این درگیری سیاست دشمن را خنثی کردند که این امر بسیار ارزشمند و مهمی است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه به اتفاقات پیش رو پرداخت و گفت: اول شهریور سالروز شهادت مرحوم لاجوردی مبارز است که در سال 77 توسط منافقین به شهادت رسید.

,

وی همچنین ۲۹ مزداد روز جهانی مسجد را گرامی داشت و تاکید کرد: باید مسجد را محور قرار دهیم، ما می توانیم در مسجد کارهای زیادی انجام دهیم.

,

آیت الله علما با بیان اینکه مسجد محوری کار مهمی است و باید کار خیر را در مسجد قرار داد، گفت: مسجد باید مرکز تربیت، امر به معروف و نهی از منکر و اجتماعات باشد.

,

وی به سالگرد آتش زدن سینما رکس آبادان نیز اشاره کرد و افزود: شاه و نظام شاهنشاهی با آتش زدن این سینما سعی در تثبیت جایگاه خود داشتند و در نهایت مجبور به ترک کشور شد.

,

امام جمعه کرمانشاه در خطبه اول نماز جمعه به زندگی پرفراز و نشیب امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای امام سجاد قدرت سازی بود. نیروهای جوان را جمع کرد و به نیروهای اسلام قدرت داد که باید در جمهوری اسلامی این کار را انجام دهیم و برای این انقلاب و نظام نیرو بسازیم.

,


حمله به نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی زنگ خطری برای عاملان ترور شهید سلیمانی است

,
, حمله به نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی زنگ خطری برای عاملان ترور شهید سلیمانی است, حمله به نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی زنگ خطری برای عاملان ترور شهید سلیمانی است,

به گزارش بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور کرد:  ۲۶مرداد سالروز ورود آزادگان که نمونه های بی نظیر وفاداری به آرمانهای انقلاب اسلامی هستند به میهن اسلامی است.

, بازی دراز,

وی افزود: آزادگان سرافراز آبرو و افتخار ملت و باعث سربلندی نظام هستند که دوران سخت و پرمشقت اسارت آنها در زندانهای بعثی باید برای نسل امروز بازگو شود تا از به فراموشی سپرده شدن آن جلوگیری شود.

,

امام جمعه سرپل ذهاب در ادامه با اشاره به حمله صورت گرفته به نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی در آمریکا تصریح کرد: سلمان رشدی نویسنده خبیث و مرتد کتاب آیات شیطانی جمعه شب گذشته قبل از شروع سخنرانی در غرب نیویورک مورد حمله قرارگرفت و طبق برخی اخبار قدرت بینایی و تکلم خودرا از دست داده است.

,

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: حمله به سلمان رشدی نشان دهنده این است که حرف امام خمینی (رض) برزمین نخواهد ماند و مانند تیری که از چله کمان رها شده سرانجام به هدف اصابت خواهد کرد.

,

وی تاکید کرد: حمله به رشدی زنگ خطری برای عاملان ترو سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است که حتی اگر تحت حفاظت گسترده نیروهای امنیتی هم باشند چقدر انتقام به آنها نزدیک است.

,

خطیب جمعه شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به ۲۵ محرم سالروز شهادت امام سجاد (ع) به روایتی اشاره کرد و گفت: امام سجاد (ع) برای احیای دین اسلام و جامعه سازی دینی اقدامات بسیار مهمی را انجام داد و جامعه را برای امامت امام محمدباقر (ع) و امام صادق (ع) آماده کرد.

,

وی افزود: دوران زندگی امام سجاد (ع) با فعالیتی آرام در جهت سازندگی افراد صالح و قوام بخشیدن به طرز فکر شیعیان در ذهن پیروان و مبارزه با تحریفها همراه بود و تلاش اصلی امام در زمینه رشد اخلاق و معنویت مردم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه