اخبار داغ

شهردار گرگان مطرح کرد؛

مهندسی حقوق در شهرداری گرگان/ واریز حقوق پرسنل به شرط پرداخت حقوق پاکبانان

مهندسی حقوق در شهرداری گرگان/ واریز حقوق پرسنل به شرط پرداخت حقوق پاکبانان
شهردار گرگان به معوقات پاکبانان اشاره کرد و گفت: دستور دادم تا پاکبانان حقوق نگیرند حقوق پرسنل پرداخت نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ محمدرضا سبطی با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

در این دیدار سبطی عمده پیشنهادات اصحاب رسانه را خردمندانه دانست و گفت: این پیشنهادات بازیافت یک سری از تفکرات شهری است اما در زمینه اجرا این پیشنهادات وقتی وارد می شویم مشکلاتی وجود دارد که باید به آن اهتمام شود.

,

شهردار گرگان بیان کرد: منابع مالی برای تامین این پیشنهادات نیاز داریم و از سویی دیگر باید اولویت های شهری مورد توجه قرار گیرد،  در شورای اسلامی شهر گرگان در سال ۱۴۰۰ قول قرارگاه جهادی را دادیم و این در حالی بود که در سال گذشته نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری داشته  که به ما منتقل شده  و نمی خواستیم فضای ورشکستگی در حوزه شهری را بیان کنیم.

,

سبطی تاکید کرد: می توانستیم بگوییم بیابان‌ سوخته را تحویل گرفتیم  و نوع سلوکی که دولت سیزدهم داشته را در پیش گرفتیم و بسیاری از مشکلات را بیان نکردیم، برخی سعه صدر ندارند و هر چیزی که به زبان می آورند و این در حالی است که در یک مرداد امسال برای تسویه بدهی گذشته اقدام می کنیم.

,

وی افزود: یک هزار و ۷۰۰ پرسنل در شهرداری داریم که برخی از این پرسنل مثل پاکبانان ۱۱ ماه حقوق خدمات شهری پرداخت نشده بود و قشر بزرگ پاکبان نزدیک به ۹۰۰ نفر این معوقات را دارند.

,

این مقام مسئول بیان کرد: این ماه دستور داریم تا زمانی که پاکبانان حقوق نگرفتند پرسنل نیز حقوق دریافت نکند و باید در مسیر حل مشکلات شهرداری گام برداریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه