اخبار داغ

مدیر شبکه برق شهرستان دنا خبر داد:

شبکه برق سی سخت پس از چهار دهه تعویض و تقویت می شود

شبکه برق سی سخت پس از چهار دهه تعویض و تقویت می شود
صیادی گفت: شبکه برق سی سخت پس از چهار دهه از عمر آن هم اکنون در حال تعویض و تقویت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مدیر شبکه برق دنا گفت: شبکه برق سی سخت پس از چهار دهه از عمر آن هم اکنون در حال تعویض و تقویت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

صیادی افزود: پایه های برق ۹ متری و ۱۲ متری شهر سی سخت که مربوط به ۴ دهه پیش است جای خود را به پایه های ۱۵ متری پرچمی داده است و عملیات تقویت شبکه برق شهر سی سخت در حال اجرا است.

,

وی بیان کرد: به منظور تقویت شبکه برق شره از چهار نقطه شهر عملیات پایه گذاری شروع شده که بدین منظور خاموشی های با برنامه در دستور کار قرار گرفته است و به برای رعایت حال شهروندان هر دو روز یک بار به مدت ۴ ساعت برق نقاطی از شهر که عملیات صورت می‌گیرد قطع می شود.

,

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان دنا همچنین گفت: در این عملیات شبکه فشار ضعیف سیم مسی را از رده خارج کرده و کابل خودنگهدار با روکش آلومینیوم احداث می شود که در سه نقطه شهر مانور انجام داده و پس از آن نیاز نیست برق کل شهر برای تعمیر و رفع اشکال قطع شود.

,
صیادی افزود: پیش از این شبکه توزیع برق در سی سخت فقط یک خط داشت که در راستای پدافند غیرعامل و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری جهت جلوگیری خاموشی های بی برنامه در حوادث غیر مترقبه، شهر سی سخت از سه نقطه برق دار می شود که در صورت بروز حوادث برق کل شهر قطع نشود.
,

به منظور رفاه حال شهروندان و رعایت حقوق شهروندی عملیات دیسپانچینگ یا مرکز کنترل شبکه استانی خاموشی های با برنامه صورت می گیرد و دلیل کندی پیشرفت عملیات نیز این است که نمی توان برق شهر را به مدت طولانی قطع کرد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: , تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,


انتهای پیام/
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه