اخبار داغ

تحلیلگر مسائل فرهنگی:

اصلاح ساختارها و نظارت بر عملکردها، سیاست‌های فرهنگی دولت‌اند

اصلاح ساختارها و نظارت بر عملکردها، سیاست‌های فرهنگی دولت‌اند
تحلیلگر مسائل فرهنگی با تشریح عملکرد دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی گفت: دولت در این مسیر با اصلاح ساختارها و تشدید نظارت بر عملکرد فرهنگی مدیران گام‌های مثبتی برداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستار هدایت‌خواه، تحلیلگر مسائل فرهنگی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با تحلیل دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی اظهار کرد: دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی تغییر رویکرد مثبتی داشته، بر خلاف دولت قبل که رویکرد فرهنگی لیبرالی داشت، دولت سیزدهم رویکرد دینی و انقلابی را به نمایش گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,
 
,
وی اضافه کرد: همچنین دولت سیزدهم مدیرانی را در حوزه‌های فرهنگی ازجمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گمارده که جوان و انقلابی هستند، بنابراین جوانگرایی و نیروهای انقلابی و مخلص در رأس فرهنگ کشور به کار گرفته شده‌اند.
,
 
,
تحلیلگر مسائل فرهنگی عنوان کرد: نکته بعدی اینکه دولت رویکرد مردمی را در حوزه فرهنگی برگزیده و تلاش کرده ظرفیت‌های مردمی را به کار بگیرد، موضوعی که در دولت قبل وجود نداشت و نظارتی بر عملکرد فرهنگی مسئول وجود نداشت.
,
 
,
هدایت‌خواه یادآور شد: البته تحقق اهداف فرهنگی نیاز به زمان دارد و در صورت استمرار فعالیت‌های جهادی و فرهنگی دولت سیزدهم به اهداف لازم در حوزه فرهنگی خواهد رسید.
,
 
,
وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره عملکرد دولت سیزدهم در حوزه سینمایی و تحول در این حوزه توضیح داد: البته فعالیت‌های سینمایی همچنان منبعث از دولت قبل است، به‌خصوص در جشنواره فیلم فجر. دولت سیزدهم با نظارت دقیق بر تولید فیلم‌ها و اصلاح ساختارها تأثیر چشمگیری بر این حوزه داشته است.
,
 
,
تحلیلگر مسائل فرهنگی بیان کرد: جشنواره فیلم فجر در سال ۱۴۰۱ مبنای عملکرد تحول‌آفرین دولت سیزدهم خواهد بود و می‌توانیم دستاورد دولت را در سینما ببینیم و بررسی کنیم.
,
 
,
هدایت‌خواه ادامه داد: با روی کار آمدن دکتر اسماعیلی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساختارها در حد توان اصلاح و نظارت‌ها تشدید شده‌اند، هرچند رویکرد دولت مردمی هدایت سینما به سمت سینمای دینی بوده و در این مسیر موفقیت‌هایی را نیز حاصل کرده است.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه