اخبار داغ

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران:

پرسپولیس نیاز به مهاجم خوب دارد

پرسپولیس نیاز به مهاجم خوب دارد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه پرسپولیس نیاز به مهاجم شش‌دانگ دارد، گفت: خط حمله تیم زهردار نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید قلیچ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به عملکرد پرسپولیس در دو هفته گذشته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: پرسپولیس برخلاف انتظارات در خط حمله حرفی برای گفتن نداشته، هر چند در خط دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی عنوان کرد: البته نباید از حضور بیرانوند در دروازه پرسپولیس به سادگی گذشت، چراکه علیرضا با واکنش‌های خوب موفق شده دروازه تیم را بسته نگه دارد.
,
 
,
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران اضافه کرد: البته مدافعان پرسپولیس در دو بازی گذشته به مهاجمان حریفان اجازه تسلط نداده‌اند و به اندازه دفاع باید خط حمله پرسپولیس نیز زهردار نشان دهد.
,
 
,
قلیچ با اشاره به عملکرد لوکادیا در نخستین بازی، متذکر شد: درباره این بازیکن هنوز باید صبر کرد و نمی‌توان به صورت قطعی اظهارنظر کرد و حداقل ۱۰ بازی باید بگذرد تا بتوان عملکرد مهاجم ارجی پرسپولیس را بررسی کرد.
,
 
,
وی درباره عملکرد پاکدل و عبدی به عنوان مهاجمان پرسپولیس، بیان کرد: عبدی و پاکدل در پرسپولیس خیلی تأثیرگذار نشان نداده‌اند و باید مهاجمان بهتری جذب این تیم می‌شدند، این دو مهاجم تمام‌کننده نیستند و روی اتفاق می‌توانند گلزنی کنند.
,
 
,
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به عملکرد پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک، یادآور شد: پرسپولیس در بازی با آلومینیوم روان‌تر بود، البته تیم اراکی نیز بازی به مراتب بهتری ارائه کرد و اگر از فرصت‌های خود به‌ خوبی استفاده می‌کرد ممکن بود بازی با نتیجه دیگری به اتمام برسد.
,
 
,
قلیچ تصریح کرد: پرسپولیس اگر می‌خواهد مدعی قهرمانی باشد باید از فرصت‌ها بهترین استفاده را ببرد، در غیر اینصورت نخواهد توانست در ادامه لیگ موفق باشد، البته پرسپولیس بازیکنان زیادی را از دست داد و زمان نیاز دارد تا بازیکنان جدید در تیم جا بیفتند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه