اخبار داغ

اعضای حاضر در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی چه گفتند؟

صحبتهای داغ تاج، اسکوچیچ، استیلی، ساپینتو، فغانی و....

صحبتهای داغ تاج، اسکوچیچ، استیلی، ساپینتو، فغانی و....
اعضای حاضر در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی صحبت کردند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم رونمایی از کاپ جام‌جهانی عصر امروز(پنجشنبه) در سالن همایش‌های برج میلاد تهران با حضور چهره‌های سرشناس فوتبال ایران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رونمایی از کاپ جام‌جهانی,

ظهر امروز کاپ مسابقات که قبل از کشورمان در استرالیا به نمایش گذاشته شده بود، از سیدنی وارد ایران شد تا این اتفاق برای اولین بار در کشورمان ثبت شود.

,

در حاشیه این برنامه چهره های حاضر درباره مسائل مختلف صحبت کردند.

,

 

,

تاج: از گروهمان در جام جهانی صعود می کنیم

,

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم رونمایی از جام جهانی اظهار داشت: به همه حاضران و مهمانان گرانقدر خیر مقدم می‌گویم. می‌دانید ما فوتبالی‌ها دنیا را به دو قسمت تقسیم می‌کنیم. حاضران در جام جهانی و آن‌هایی که در جام جهانی نیستند. خوشبختانه ما جزو کشورهایی هستیم که در این رقابت‌ها جضور داریم. برای پنجمین بار می‌رویم. یک بار قبل از انقلاب و چهار بار پس از انقلاب رفتیم.

,

وی افزود: در دوره قبل درخشان‌ترین نتیجه تاریخ را گرفتیم که مقام معظم رهبری آن را مورد تفقد قرار دادند. امیدوارم بار بعدی که دور هم نشستیم بگوییم در قطر بهترین نتایج را گرفتیم.

,

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح  کرد: ان‌شاالله از گروه‌مان صعود کنیم. کاری سخت اما برای بازیکنان کشورمان عملی است. اتقاق خوبی که رقم می خورد این است که ما افتخار آسیا هم هستیم. زیرا بهترین نتیجه را در دوره قبل برای آسیا رقم زدیم و امیدواریم این بار هم این اتفاق رقم بخورد. فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ما در قله آسیا هستند.

,

2156242

, 2156242,

 

,

اسکوچیچ: نگران برکناری ام نیستم

,

دراگان اسکوچیچ  سرمربی تیم ملی در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی 2022 قطر، اظهار داشت: به نظرم منطقی بود که کاپ جام جهانی به ایران بیاید زیرا ما برای ششمین بار به این رقابت رسیدیم. مراسم و رویداد خوبی بود. بسیاری از اسطوره‌ها به اینجا آمدند که اتفاق خوبی بود. جای چند نفری هم در این مراسم خالی بود.

,

وی درباره برنامه‌اش برای تیم ملی در جام جهانی ادامه داد: پس از بازی‌های لیگ برتر ایران ما به اردوی اتریش خواهیم رفت. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و ما در حال کار و تلاش هستیم.

,

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا با رئیس جدید فدراسیون دیداری داشتید، گفت: نه هنوز صحبت نکردم و امیدوارم این روزها رخ بدهد.

,

سرمربی تیم ملی کشورمان اظهار داشت: هیچ فشاری نیست و ما در حال کار و تلاش هستیم تا بازیکنان را به بهترین نحو آماده کنیم.

,

وی درباره برنامه‌های تیم ملی برای اردوی اتریش و ۲ مسابقه دوستانه با اروگوئه و سنگال گفت: یک فهرست بلند از بازیکنان را برای اردوی تیم ملی آماده کرده‌ایم که تعداد آنها در ۲ مرحله کم می‌شود؛ ابتدا پیش آغاز اردو و سپس در میان تمرینات.

,

اسکوچیچ درباره بازی با اروگوئه گفت: از اینکه تیم ملی اروگوئه با ترکیب کامل مقابل ایران بازی می‌کند یا نه مطمئن نیستم ولی می‌دانم که بازی کردن با این تیم فرصت خوبی برای تیم ماست.

,

وی در پاسخ به این سوال که «آیا از اینکه تاج پیش از انتخابات گفته بود اگر رئیس فدراسیون شود کارلوس کی‌روش را به تیم ملی برمی‌گرداند، نگران نیستید؟» تاکید کرد: نگران نیستم و روی کارم تمرکز می‌کنم.

,

2061240

, 2061240,

 

,

استیلی: هیچ صحبتی برای تغییر کادر فنی نشده

,

حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: افتخار بزرگی است که تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2022 قطر حضور دارد. از فدراسیون و شهرداری تهران هم تشکر می‌کنم که با یک برنامه ریزی درست و خوب باعث شدند تا برای اولین بار کاپ جام جهانی به ایران بیاید. این برنامه باعث شد همه دوستان و پیشکسوتانی را که از جام جهانی 1978 تا کنون کنار تیم ملی بودند را ببینیم و یاد خاطره ها را زنده کنیم.

,

استیلی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: مهم تر از هر چیزی تیم ملی و فوتبال کشورمان است که باید به یک آرامش نسبی برسد و هر کسی که در این سمت است برای فوتبال و موفقیت تیم ملی و فوتبال کشورمان تلاش کند. من کماکان به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران کنار تیم خواهم بود و دیروز هم اقدامات رفتن تیم ملی به اتریش را در سفارت این کشور انجام دادیم.

,

وی در خصوص اینکه کادر فنی تیم ملی عوض می شود یا خیر، عنوان کرد:هیچ صحبتی تا به امروز درباره رفتن اسکوچیچ نشده است و امروز هم دیدید صحبت‌ها همه به این صورت بود که او در سمت خود می ماند و به کار خود ادامه می دهد. اسکوچیچ تا به امروز به ورزشگاه‌ها رفته و بازی‌های تیم ها را از نزدیک نگاه می کند و بازیکنان را زیر نظر دارد. برنامه ای که برای تیم ملی داریم به موقع عملی خواهد شد.

,

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان درباره برنامه های تیم ملی و بازی های دوستانه تصریح کرد: تیم ملی یک اردو در تهران خواهد داشت تا روز 27 شهریور ماه که با تیم ملی امید به صورت دوستانه بازی خواهیم کرد و بعد از آن به اتریش سفر می کنیم تا اردوی خارج کشور و بازی های تدارکاتی خود را در انجام دهیم. بازیکنانی که در لیگ های اروپایی شاغل هستند در اتریش به ما اضافه خواهند شد. ما یکم مهر ماه با اروگوئه و 5 مهرماه با سنگال بازی خواهیم کرد.

,

2109832

, 2109832,

 

,

ساپینتو: در موقعیتی نیستم که درباره بازگشت کی روش صحبت کنم

,

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در مورد مراسم رونمایی از جام جهانی اظهار داشت: خیلی عالی بود و سازماندهی خوبی داشت. افراد مهم جامعه فوتبال حضور داشتند. باعث افتخارم بود که در این مراسم حاضر باشم و بابت دعوت به این مراسم تشکر می‌کنم.

,

وی در خصوص اینکه این روزها صحبت‌های زیادی در مورد بازگشت کی‌روش به تیم ملی و کنار گذاشتن اسکوچیچ مطرح شده، گفت: من فکر می‌کنم کی روش قبلا خیلی خوب کار کرده، اسکوچیچ هم در زمان فعلی عملکرد خوبی داشت. هردو سرمربیان خوبی هستند. در موقعیتی نیستم که در این مورد صحبت کنم. فکر می‌کنم دراگان هم خوب کار می‌کند و لیاقتش را دارد که به جام جهانی برود.

,

سرمربی استقلال در مورد تساوی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: در مسیر درست هستیم. بازی خیلی سخت اما خوبی بود. بازی در گرمای 40 درجه خیلی سخت بود. راه زیادی تا قهرمانی مانده و همه کار می‌کنیم. نتایج خیلی نزدیک به هم هستند. بازی‌های زیادی تا آخر لیگ مانده و جنگ‌های زیادی پیش رو داریم.

,

ساپینتو در مورد واکنش‌ها به اظهاراتش در مورد مقایسه استقلال امسال با سال گذشته، گفت: بعضی اوقات ترجمه با زبان مادری فرق می‌کند. وقتی اینجا رسیدم گفتم مربی و تیم قبلی عالی کرده بودند. قهرمانی آن‌ها را تبریک گفتم. هیچ وقت نباختند. سوالی بود در مورد بازی و سازماندهی هافبک‌های ما، من هم گفتم استقلال فصل قبل ایده متفاوتی در بازی داشت. خیلی فشرده بودند و خط امن دفاعی داشتند. موقعیت داشتند و گل می‌زدند. ایده فصل قبل فشرده کار کردن بود.

,

وی افزود: ایده من از بازی متفاوت است. ایده من تهاجمی است. دوست دارم پرس از بالا انجام بدهم و تیم حریف را کنترل کنم. حفظ توپ و کنترل بیشتری در بازی داشته باشم. این نوع بازی و گذشتن از حریف کار آسانی نیست. شما باید کار کنید و کار کنید.

,

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا امسال حسرت کاوه رضایی را می خورد، گفت: امیدوارم که او برگردد. اتفاقاتی افتاد که خارج از کنترل من بود. فکر می‌کنم که او را برای قسمت مهمی از فصل در نیمه دوم خواهیم داشت.

,

ساپینتو در خصوص اینکه بسیاری معتقدند حلقه گمشده استقلال نبود یک بازیساز است، اظهار داشت: ما در سیستم متفاوت‌تری نسبت به سال گذشته کار می‌کنیم. می‌توانیم با پلی‌میکر بازی کنیم یا بدون پلی‌میکر بازی کنیم. بستگی به استراتژی بازی دارد. بازیکنان ما آمده‌اند که سیستم‌های متفاوتی را بازی کنند. این برای من خیلی مهم است. تا اینجا از تیم راضی هستم. همه سخت کار می‌کنند. بازیکنانی داریم که تا الان بازی نکردند اما در زمان خودش به کار گرفته می‌شوند.

,

2149350

, 2149350,

 

,

پرهیزکاری: چیزی درباره تغییر سرمربی تیم ملی نشنیده ام

,

داود پرهیزکاری که دیروز به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال معرفی شد، در حاشیه رونمایی از کاپ جام جهانی که امروز در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۲۰ سال در همه حوزه‌های فدراسیون کار کرده‌ام. هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون اعتماد کردند و این پست مهم را به من سپردند.

,

وی افزود: امیدوارم رویه فدراسیون را به سوی آرامش پیش ببریم و زمینه برگزاری اردوی تیم ملی و تیم‌های نوجوانان و جوانان را فراهم کنیم.

,

پرهیزکاری در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم جدیدی برای تیم ملی گرفته نشده؟ گفت: برای پاسخ به این سوال بسیار زود است. تیم جدید تازه کار خود را آغاز کرده و هیئت رئیسه جدید هم جلسه‌ای تشکیل نداده است.

,

وی درباره اینکه گفته می‌شود هیات رئیسه جلسه‌ای فوری برای بررسی ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ تشکیل داده، گفت: به عنوان دبیرکل فدراسیون هیچ خروجی از این جلسه ندارم که اعلام کنم. برگزاری چنین جلسه‌ای پس از مجمع برای آشنایی اولیه طبیعی است اما تصمیمی گرفته نشده.

,

دبیرکل فدراسیون درباره اینکه مهدی تاج پیش از انتخابات گفته بود که در صورت پیروزی، سرمربی تیم ملی را تغییر می‌دهد، خاطرنشان کرد: توضیحی ندارم و چیزی درباره این مسئله در فدراسیون نشنیده‌ام.

,

2166736

, 2166736,

 

,

 

,

پورعلی گنجی: خودم نخواستم در اروپا بازی کنم

,

مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی 2022 گفت: پدر فوتبالی من حسین فرکی است و اولین فردی بود که مرا در سن 17 سالگی به فوتبال معرفی کرد. به او مدیونم و خدا را شاکرم که او را در مسیر زندگی من قرار داد.

,

مدافع پرسپولیس اظهار داشت: من به آرزوهای فوتبالی‌ام در اروپا نرسیدم، البته که می‌توانستم بیشتر از اینها پیشرفت کنم ولی خودم نخواستم زیرا احساس کردم که در سن 27 سالگی در پست دفاع بازی کردن در اروپا برای من دیر است.

,

2155917

, 2155917,

 

,

مهدی: تغییرات احتمالی نیمکت تیم ملی یک "اگر" دیگر اضافه می‌کند

,

.سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حضور نماد جام جهانی به ایران، اظهارداشت: خوشحالیم که نشانه‌های جام جهانی به کشورمان وارد شده است. این را به فال نیک می‌گیریم که ذوق و شوقی را ایجاد می‌کند، امیدوارم دوستداران فوتبال و هواداران روزهای خوبی را تجربه کنند و بازی‌های خوبی ببینند. از همین جا ان‌شاءلله برای جشن و شادی آغاز کنیم.

,

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که برنامه‌های لیگ فوتبال چطور خواهد بود و آیا امکان تغییر وجود دارد، عنوان کرد: ما برای هفته ششم توقفی داشتیم که به خاطر برنامه اسکوچیچ و تعداد دعوت شوندگان بود. به صورت شفاهی تعداد نفرات را دریافت کردیم. به نظر می‌رسد هفته ششم را باید برگزار کنیم اما هفته هفتم را برای تیم‌هایی که ملی‌پوش ندارند، در میان کمپ می‌خواستیم برگزار کنیم اما به دلیل تغییراتی که ممکن است در نفرات دعوت‌شده داشته باشیم، ممکن است هفته هفتم را بعد از ایام فیفا برگزار کنیم. باید ببینیم برنامه اسکوچیچ در 2-3 روز آینده به چه صورت است. اگر بتوانیم با 15 هفته وارد جام جهانی می‌شویم در غیر اینصورت با 14 هفته این اتفاق صورت خواهد گرفت.

,

وی درباره تغییرات احتمالی روی نیمکت تیم ملی و بازگشت کی‌روش، خاطرنشان کرد: همه اگرها اتفاق بیفتد، این هم یک "اگر" دیگر است که اضافه خواهد شد. این هم جزو موارد ضروری محسوب می‌شود.

,

مهدی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید دیدار پرسپولیس و هوادار کجا برگزار می‌شود، گفت: این بازی طبق برنامه در ورزشگاه پاس قوامین است. تایید ورزشگاه منوط به شورای تامین هر استان است نه فقط پرسپولیس. اگر ابلاغ کنند، همان جا برگزار می‌شود.

,

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد اینکه این موضوع مطرح بود بازی در آزادی هم برگزار شود، یادآور شد: باید بررسی شود چون هزینه اجاره آزادی هم باید تعیین تکلیف شود.

,

وی در پاسخ به این سوال که از ورزشگاه‌های دیگر استان تهران خبری نشده، تصریح کرد: هنوز چشم انتظار دیگر ورزشگاه‌های استان تهران هستیم. سخت است 2-3 ورزشگاه برای چند تیم استان تهران در لیگ برتر، دسته یک و 2 باشیم.

,

مهدی در پاسخ به این سوال که ورزشگاه دستگردی 3 تیم را میزبانی می‌کند و برخی تیم‌ها در آن تمرین می‌کنند آیا این ورزشگاه توانایی دارد، اظهارداشت: تا یکی دو ماه آینده معلوم می‌شود و همین نگرانی ما هم هست. مسئولان این ورزشگاه کمک ما می‌کنند و تا الان ممنون هستیم. ورزشگاه تختی هم هنوز آماده نشده است.

,

2157534

, 2157534,

 

,

فغانی: با VAR هم همین مشکلات را داریم

, VAR,

لیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران در حاشیه مراسم رونمایی از جام جهانی اظهار داشت: خوشحالم جزو کشورهایی بودیم که جام وارد آن‌ها شد. امیدوارم این دوره از جام جهانی تیم ملی کشورمان به راحتی به دور بعدی صعود کند.

,

وی در خصوص اینکه تنها داور الیت فوتبال ایران است، گفت: همه داوران ما الیت هستند. من و کمک‌هایم با توجه به مسابقاتی که شرکت کردیم، لایسنس VAR داریم. قطعا در مسابقاتی که VAR‌باشد حضور داریم.

, VAR, VAR‌,

داور فوتبال کشورمان در مورد بازگشت به لیگ برتر عنوان کرد: طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته بود، هرموقع که ایران باشم و نیاز داشته باشند، در لیگ قضاوت می‌کنم. در بحث بین‌المللی هم که کماکان هستم.

,

وی در مورد تاثیر سیستم کمک داور ویدئویی روی فوتبال  کشور، گفت: وقتی تفکر و ساختار عوض نشود و همان باشد، با VAR هم قطعا این مشلات در لیگ خواهند بود. اگر تفکر عوض شود و VAR‌ را کمکی برای فوتبال بدانند، خیلی تاثیرگذار است. در غیر این صورت اگر این رفتارها ادامه داشته باشد، با کمک VAR هم هست.

, VAR, VAR‌, VAR,

فغانی در مورد اینکه جامعه داوری چه کمبودی دارد که منجر به این اتفاقات می‌شود، اظهار داشت: اتفاق خاصی نیست. اکثر تیم‌ها بازیکنانشان جوان شدند. بعضی وقت‌ها اشتباهات بازیکنان جوان تبعات بدی برایشان داشته، همانطور که تیم‌ها جوانگرایی کردند، داوری هم جوان شده است. باید به آن‌ها شانس بدهند. در لیگ برتر قضاوت کنند تا این بچه‌ها با تجربه شوند.

,

داور بین المللی فوتبال در خصوص اینکه آیا به داوران جوان نمره قبولی می‌دهد، گفت: آن‌ها خوب کار می‌کنند. همه ما داوران اشتباه می‌کنیم ولی جوان‌ها را مربیان کمتر تحمل می‌کنند. باید سعه صدربیشتری نسبت به داوران جوان داشته باشند.

,

2024857

, 2024857,

 

,

اصولی: مراسم جام‌جهانی طبق ضوابط فیفا برگزار شد

,

احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، با تاکید بر رعایت قوانین اعلام شده از سوی فیفا اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل و پروتکل اعلام شده از سوی فیفا مقرر شد طبق یک برنامه مشخص پیش برویم اما شاهد اتفاقاتی بودیم که ناراحتی نماینده فیفا را هم در پی داشت.

,

وی ادامه داد: اسپانسر این برنامه به شکل انحصاری، برند کوکاکولا است و هیچ برند و نشان تجاری دیگر نباید در این برنامه حضور داشته باشد.  یعنی از زمان ورود تا خروج جام جهانی به ایران هیچ بهره‌برداری اقتصادی نباید صورت بگیرد، البته کوکاکولا به دلایل خاص خود به ایران نیامد اما ما طبق پروتکل کار را ادامه دادیم.

,

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه جام در تهران رونمایی شد اما قبل از آن صحبت از میزبانی کیش شده بود، تصریح کرد: کیش فقط در حد پیشنهاد بود و از سویی دیگر درگیر مجمع بودیم و برای همین تهران را برای رونمایی انتخاب کردیم.

,

2165085

, 2165085,

 

,

 

,

مدیرروستا: اعضای کمیته فنی دسته جمعی استعفا دادند

,

علی اصغر مدیرروستا عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت کمیته فنی فدراسیون فوتبال با حضوررئیس جدید، اظهار داشت: فکر می‌کنم همه چیز تغییر کرده باشد.

,

وی در مورد اینکه آیا با این شرایط عضو کمیته فنی نیست، گفت: فکر نمی‌کنم.

,

مدیرروستا در خصوص اینکه قاسمپور اعلام کرده کمیته فنی برقرار است و به کارش ادامه می‌دهد، عنوان کرد: من در جریان نیستم. چیزی به ما نگفته‌اند. همان موقع قرار بود دسته جمعی استعفا کنیم ولی به خاطر وضعیت فوتبال و تیم ملی و اینکه جو فدراسیون نا آرام بود، به درخواست ماجدی این اتفاق نیفتاد. از آن به بعد هم ما هیچ جلسه‌ای نداشتیم. بعد از آن هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و فکر نمی‌کنم ادامه همکاری داشته باشیم.

,

وی در مورد انتقادات از کمیته فنی که فقط حق مشورتی دارد نه حق انتخاب، گفت: بحث مشورتی درست است. حق انتخاب به هیات رئیسه و رئیس فدراسیون بر می‌گردد ولی هیات رئیسه و رئیس باید این را در نظر بگیرند اگر اعضای فنی در آن کمیته هستند، نظراتشان باید قابل اجرا باشد.

,

 

,

1924379

, 1924379,

 

,

افتخاری: تیام را من آوردم

,

سیدرضا افتخاری مدیرعامل اسبق استقلال در مورد اینکه دوران حضورش در باشگاه استقلال خیلی سخت بود، اظهار داشت: به این سختی عادت کرده بودم. بار اولم نبود.

,

مدیرعامل اسبق استقلال در مورد اینکه شرایط فعلی فدراسیون فوتبال را چطور می‌بیند، گفت: ان‌شاالله مشکلات حل شوند. افراد با تجربه‌ای سرکار آمدند. امیدوارم همه کمک کنند این تیم بتواند نتیجه بگیرد و در جام جهانی موفق باشد.

,

وی در مورد اینکه آیا حاضر است به استقلال برگردد، عنوان کرد: به این موضوع فکر نکرده‌ام. در حال استراحت هستم.

,

افتخاری در خصوص ماجراهایی که برای وینفرد شفر اتفاق افتاد و تجمعات هواداران که روزهای سختی بودند، اظهار داشت: روزهای سخت بعد از من بود. زمان ما، نتیجه گرفتیم. باشگاه سروسامان پیدا کرد. تیم خوبی درست کردیم. مربی خوبی را آوردیم. بدهی‌ها را پرداخت کردیم. تکلیف بازیکنان خارجی که در فیفا شکایت کرده بودند را روشن کردیم. پرونده‌هایشان را بستیم. توانستیم مالیات باشگاه را پرداخت کنیم و شسته رفته تحویل دادیم.

,

وی در مورد نوع خداحافظی شفر، گفت: آن بد بود. متاسفانه نفرات ما رفتار خوبی با شفر نداشتند. او مربی بزرگ و با تجربه‌ای بود. احترامش برای همه ما واجب بود.

,

مدیرعامل اسبق استقلال در خصوص اینکه آیا شفر برای جذب نومایر و الحاجی گرو باشگاه را تحت  فشار قرار داد، عنوان کرد: آن‌ها زمان من نبود و ای ندو بازیکن را بعد از من آوردند. من خودم مدیریت می‌کردم و اجازه نمی‌دادم هر بازیکنی بیاید. در بحث تیام اگر خاطرتان باشد، فردی به نام شرمن 3 بازیکن آفریقایی به ما معرفی کرد که سن آن‌ها بالای 34-33 بود که هیچکدام را نپذیرفتم. شفر هم تاکید کرد من قبول نکردم. گفتم فقط تیام، اگر او آمد قبول می‌کنم، اگر نیامد نه. چون تیام را می‌شناختم و می‌دانستم بازیکن بزرگی است.

,

2166696

, 2166696,

 

,

قاسم‌پور: برای ماندن در کمیته فنی شرط داریم

,

ابراهیم قاسم‌پور عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جام جهانی، اظهارداشت: حالا که تیم به جام جهانی هم صعود کرده امیدوارم با حضور تاج که قبلا بوده نیازهای تیم ما برآورده باشد. نیازهای تیم اردوهای مناسب و دیدارهای تدارکاتی است. در گذشته در مضیقه بودیم و در تاخیری که برای انتخاب رئیس فدراسیون ایجاد شد، یکسری فرصت‌ها را از دست دادیم. امیدوارم این اتفاق دیگر نیفتد و تا جام جهانی امکانات فراهم شود.

,

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و عضو کمیته فنی در پاسخ به این سوال که مدیرروستا گفته دوره کمیته فنی به نوعی با رفتن ماجدی تمام شده و آیا قطعی است، گفت: با مسئله‌ای که بین ما و هیات رئیسه پیش آمد من گفتم باید استعفا دهیم اما بعد از جمع‌بندی گفتیم انتخابات برگزار شود. اگر قرار است ما باشیم یکسری شرط و شروط و شرح وظایف هست. فکر می‌کنم اگر نظارتی که ما داریم اعمال نشود، بودن ما ضرورت ندارد.

,

1905686

, 1905686,

 

,

عزیزی: بازگشت کی روش؟ عملکرد او در تیم ملی مشخص است

,

خداداد عزیز پیشکسوت فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: همه پیشکسوتان تیم ملی که در جام جهانی دوره‌های قبل حضور داشتند را دعوت کرده‌اند. برای اولین بار است که جام جهانی به ایران می آید. دست هیچ کدام از بازیکنان قدمی و جدید تا به امروز به کاپ جام جهانی نرسیده است. امروز هم فکر نکنم برسد چون فقط مراسم رونمایی از این کاپ است.

,

عزیزی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال نیز گفت: به شخصه کلا در خصوص انتخابات و اساسنامه‌ای که در این فدراسیون درباره مجمع نوشته شده، بحث دارم. نوع انتخابات فدراسیون فوتبال انتخابات جذابی نیست و منطقی و درست برگزار نمی شود. امیدوارم تغییر در اساسنامه فدراسیون فوتبال ایجاد کنند تا بتوانیم انتخابات بهتری را شاهد باشیم.

,

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره بازگشت کی روش به تیم ملی و حمایت وی از اسکوچیچ عنوان کرد: من حامی هیچ‌کس نیستم و صحبت های من بر اساس نتایجی بود که اسکوچیچ با تیم ملی کسب کرده بود. در خصوص کی روش هم من هیچ وقت نظرم به بازگشت این مربی به تیم ملی نبوده، چرا که او امتحان خود را پس داده.آزموده را آزمودن خطاست. ما 2 بار با کی روش به جام جهانی رفتیم و امروز با اسکوچیچ به جام جهانی رفتیم چه فرقی می کند؟ انتظاراتی را هم که در جام ملت‌ها از کی روش داشتیم، برآورده نشد.

,

وی افزود: هر کسی نظر شخصی دارد و بازگشت کی روش به تیم ملی هم می تواند نظر و تصمیم افراد دیگر باشد، اما من به عنوان یک فوتبالی انتظار داشتم کی‌روش در جام ملت‌ها با تیم ملی یک مقام کسب کند که این اتفاق متأسفانه نیافتاد.

,

خداداد عزیزی در پاسخ به این سوال که آیا شما هم زمانی که بازیکن بودید درباره نیمکت تیم ملی اظهار نظر می‌کردید یا فرمان‌بردار بودید، گفت: من زمانی که بازیکن بودم در تیم ملی همه می‌دانند فرمان بردار بودم و به حرف فدراسیون سرمربی تیم ملی گوش می‌دادم مربیان من در حال حاضر همه هستند به جز مرحوم پور حیدری از همه انی افراد بپرسید درباره من و رفتار من در تیم ملی برای شما صحبت می کنند. من صحبتی که در گذشته درباره برخی بازیکنان کردم در خصوص انتخاب و تعویض سرمربی بود. هیچ گاه خودم در این زمینه ورود نکردم و دخالتی هم برای انتخاب سرمربی نداشتم. امروز هم تنها به عنوان یک پیشکسوت حرف می زنم و نظر خودم را اعلام می کنم.

,

2109830

, 2109830,

 

,

حمیسی: دوستان هیجان داشتند!

,

محمدحسین حمیسی مدیر حراست فدراسیون فوتبال درباره بی‌نظمی‌های مراسم حضور کاپ جام جهانی در ایران و اینکه مقاماتی که جام را به ایران آوردند شاکی بودند، اظهار داشت:  برای اولین بار است که جام وارد ایران شده، بنابراین دوستان هیجان داشتند و می‌خواستند با آن عکس بگیرند. جای دیگر هم همین بود. مسئولان هم چون جام را آورده بودند کمی نگران بودند.

,

مسئول حراست فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌شد با نظم مراسم برگزار شود و اینکه خیابانی همه را روی سن دعوت کرد، گفت: کمی برای گرفتن عکس هیجان داشتند و چیز خاصی نبود. همه ورزشی‌ها و پیشکسوتان بودند. آنچه مهم است اینکه جام برای اولین بار وارد ایران شد، با تشریفات آن را وارد کردیم و با تشریفات خارج شد.

,

وی درباره اینکه پرونده داوری که تصادف عمدی داشت به کجا رسید، تصریح کرد: این پرونده الان در قوه قضائیه است.

,

حمیسی در مورد اینکه در اردوی اتریش برای مسافران اعزامی ناهماهنگی شده و آیا شما خودتان لیست را چک کرده‌اید، خاطرنشان کرد: یکسری لیست تهیه شده و باید تائیدیه آن از سوی شورای برون‌مرزی وزارت ورزش به دست ما برسد، بعد طبق این لیست برای تهیه ویزا اقدام خواهد شد.

,

مدیر حراست فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شما از نزدیکان تیم ملی بزرگسالان هستید و با کی‌روش همکاری داشتید، آیا پروسه بازگشت او کلید خورده؟ خاطرنشان کرد: امیدواریم بهترین‌ها برای تیم ملی رقم بخورد چون همه دغدغه تیم ملی را داریم. مهم این است تیم ملی موفق شود و عزیزان در همین خصوص برنامه‌ریزی می‌کنند. اسکوچیچ و کادر فنی الان همه تلاش می‌کنند تیم موفق شود.

,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:,

رونمایی تاریخی از جام جهانی ۲۰۲۲ در برج میلاد تهران در یک هرج و مرج عجیب

, رونمایی تاریخی از جام جهانی ۲۰۲۲ در برج میلاد تهران در یک هرج و مرج عجیب,

اتفاقی خاص و شگفت‌انگیز برای فوتبال ایران/ جام جهانی؛ ۱۰ شهریورماه در تهران!

, اتفاقی خاص و شگفت‌انگیز برای فوتبال ایران/ جام جهانی؛ ۱۰ شهریورماه در تهران!,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه