اخبار داغ

نماینده ولی فقیه سپاه قائم (عج) استان سمنان:

ناسزاگویی دشمنان نشانه درستی راه ما است/ راهپیمایی اربعین، مانور انسجام و وحدت مسلمین

ناسزاگویی دشمنان نشانه درستی راه ما است/ راهپیمایی اربعین، مانور انسجام و وحدت مسلمین
حجت‌الاسلام سید محسن دیباجی گفت: زائران اربعین حسینی در کشور عراق و در مسیر کربلا مانور انسجام و وحدت مسلمین را به نمایش گذاشته و با هوشیاری و بصیرت نقشه‌های منافقین و دشمنان جهان اسلام را نقش بر آب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم (عج) استان سمنان، در گفتگو با مرآت، با اشاره به وجود کشش شیعیان مسلمین و آزادگان جهان به سوی امام حسین (ع)، اظهار داشت: اربعین مانور بزرگ وحدت مسلمانان و اسلام است که برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی اربعین این مسئله را بیش از پیش در چشم جهانیان به نمایش می گذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم (عج) استان سمنان، در ادامه بیان کرد: این تجمع سبب نگرانی دشمن از به وجود آمدن وحدت و انسجام و حرکت جمعی میان مسلمین و شیعیان جهان است.

,

وی با اشاره به این که همایش و راهپیمایی اربعین نشان ‌دهنده اقتدار مکتب سیدالشهدا (ع) است؛ عنوان کرد: دشمن از این اقتدار به شدت واهمه داشته و تمام تلاشش را در جهت براندازی این اقتدار به کار بسته و می بندد.

,

حسینی دیباجی افزود: هر چقدر این اتفاق مهم جهان اسلام با جمعیت، شور و اشتیاق بیشتری رقم بخورد؛ واهمه دشمن از زنده ماندن و ترویج مکتب سیدالشهدا(ع) بیشتر خواهد شد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم (عج) استان سمنان، تصریح کرد: ترویج و تسرّی مکتب سیدالشهدا (ع) باعث ظلم ناپذیری، جهاد با ظالمان، به داد مظلومان رسیدن و آماده شدن انسان ها برای ظهور حضرت بقیه الله (عج) خواهد شد و این برای دشمنان اسلام و منافقین پذیرفتنی نیست.

,

وی با اشاره به سمپاشی های اخیر منافقین در فضای مجازی برای ایجاد تفرقه میان دو ملت برادر و مسلمان ایران و عراق، خاطرنشان کرد: هر زمان دشمن در حال مسموم کردن فضا است و شروع به ناسزاگویی می کند باید به درستی راهی که می پیمایم باور پیدا کرده و بدانیم در مسیر حق گام بر می داریم و این مطلب در رهنمود های امام خمینی (ره) نیز وجود دارد.

,

حسینی دیباجی در ادامه با ذکر آیه ۱۲۰ سوره مبارکه بقره،  تصریح کرد: هیچگاه دشمنان ما خیرخواه ما نبوده و اگر مشاهده کردیم دشمن در حال تمجید بود این مسئله نشان دهنده عملکرد اشتباهی است که از ما سر زده و هر گاه در حال مخالفت، بدگویی، ناسزا و سیاه نمایی بود یعنی ما در حال پیمودن مسیر درست هستیم.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم (عج) استان سمنان ضمن توصیه به برگزاری هرچه با شکوه تر راهپیمایی اربعین حسینی،  بیان کرد: زائران اربعین حسینی در کشور عراق و در مسیر کربلا مانور انسجام و وحدت مسلمین را به نمایش گذاشته و با هوشیاری و بصیرت نقشه های منافقین و دشمنان جهان اسلام را نقش بر آب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه