اخبار داغ

بهره برداری از فضاهای آموزشی سی سخت تا آبان ماه سال جاری

بهره برداری از فضاهای آموزشی سی سخت تا آبان ماه سال جاری
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور پس از حضور در سی سخت از بهره برداری فضاهای آموزشی تا پایان آبان ماه خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مجید عبدالهی معاون فنی و نظارت امروز  در سفر به استان کهگیلویه و بویر احمد از پروژه ‌های آموزشی شهر زلزله زده سی سخت بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

عبدالهی در این بازدید که مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس نیز او را همراهی می‌کرد؛ با اشاره به کیفیت مطلوب اجرای پروژه های سی سخت و یاسوج ابراز امیدواری کرد که چند پروژه تا آغاز سال تحصیلی و مهرماه امسال پذیرای دانش آموزان باشد و تعدادی دیگر نیز تا آخر آبان ماه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

,

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر شامگاه ۲۹ بهمن ماه ۹۹ شهر سی سخت در شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند و خسارت‌های زیادی به جا گذاشت که طی آن ۴ مدرسه نیازمند مقاوم سازی و ۳۳ مدرسه نیازمند تعمیرات مهرماه سال گذشته تحویل آموزش و پروش شدند.

,

گفتنی است، ادارات کل نوسازی مدارس استان‌های آذربایجان شرقی، فارس و خوزستان به عنوان استان‌های معین بعد از زلزله سی سخت در اجرای پروژه‌های آموزشی این شهر به کمک نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد شتافتند که مراحل پایانی بازسازی و تکمیل این پروژه ها ادامه دارد.

,

حسینی نیک مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید به درجه بندی این مدارس بر اساس آسیب‌های وارده اشاره کرد و افزود: عملیات تخریب، مقاوم سازی و یا تعمیر و بهسازی آن‌ها پس از زلزله آغاز شد.

,

حسینی نیک به بازسازی مدارس تخریبی ناشی از زلزله سی سخت اشاره و اضافه کرد: تاکنون ۴ فضای آموزشی آسیب دیده با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، بازسازی شده اند و بهسازی ۳۳ مدرسه دیگر به پایان رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه