اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

دستگاه‌های خدمت‌گذار موظف بستر سازی برای نقش آفرینی گروه‌های جهادی هستند

دستگاه‌های خدمت‌گذار موظف بستر سازی برای نقش آفرینی گروه‌های جهادی هستند
سردار سلیمانی گفت: همه ما در همه دستگاه های خدمت گذار نظام وظیفه داریم بستر ساز نقش آفرینی گروه های جهادی و مردم جهادگر در اقصی نقاط کشور و در پهنه گسترده و پهناور ایران اسلامی باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در مراسم اجلاسیه ملی جهادگران (دفاع مقدس) که با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی، استاندار ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی در شهر فردوس برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که در اولین سال قرن جدید با نمایندگان گروه‌های جهادی میهمن اسلامی و با حضور امت حزب الله شهرستان فردوس، خانواده معظم شهدا و روحانیت معظم و مسئولان کشوری و استانی دیدار داشته و در این مراسم حضور دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

اولین قرارگاه جهادی۱۳ شهریور ۴۷ تشکیل شد

, اولین قرارگاه جهادی۱۳ شهریور ۴۷ تشکیل شد, اولین قرارگاه جهادی۱۳ شهریور ۴۷ تشکیل شد,

وی افزود: امروز گرامیداشت یک حرکت بزرگ جهادی که از سوی رهبر معظم انقلاب در ۱۳ شهریور سال ۱۳۴۷ پس از وقوع یک زلزله سهمگین در فردوس یک کاروان جهادی متشکل از روحانیت عزیز و مردم انقلابی به امامت و مدیریت معظم له از مشهد مقدس راه افتاد و اولین کاروان و قرارگاه جهادی در کاروان انقلاب اسلامی شکل گرفت.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: شاید ما آن روز تصور نمی‌کردیم که یک دهه پس از آن حادثه، انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و برای اولین بار در تاریخ تشیع نظام علوی و عاشورایی ایران به عنوان یک موهبت الهی از سوی خدای متعال به ملت ایران به تعبیر امام راحل (ره) ارزانی شود.

,

سردار سلیمانی عنوان کرد: این حادثه بزرگ مرهون این تفکرات انقلابی بود که یکی از جلوه‌های بارز آن حرکت کاروان جهادی ۱۳ شهریور سال ۱۳۴۷ به مدیریت و راهبری رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود.

,

گام های سازندگی کشور بر محور روحیه جهادی برنامه ریزی و طی می‌شود

, گام های سازندگی کشور بر محور روحیه جهادی برنامه ریزی و طی می‌شود, گام های سازندگی کشور بر محور روحیه جهادی برنامه ریزی و طی می‌شود,

وی اظهار کرد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی این رویکرد جهادی همانطوری که در بیانیه گام دوم معظم له تصریح فرمودند با استفاده از همه ظرفیت های کشور با استفاده از تجریبات موفق تاریخی با امید به موفیت و با محور قرار دادن جوانان انقلابی و پیش قراول و جهش در پیشرفت‌ها ان شاءالله تعالی خدمت گزاران نظام و در میانه این غوغای جهادی مردم انقلابی و ولایت مدار گام های سازندگی کشور را بر محور روحیه جهادی برنامه ریزی هدف گذاری و طی کنند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: همانطوری که دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی در یک سال گذشته حقا و انصافا تمام تمرکز و توجه خود را بر این رویکرد گذاشته و متمرکز شده است.

,

سردار سلیمانی بیان کرد: پنجره های امید به روی ملت ایران گشوده بود اما با روی کار آمدن دولت مردمی و انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ این امیدها افزون گشت.

,

وی با بیان اینکه بارقه های موفقیت و پیروزی مشهود است، اظهار کرد: ان شاءالله با تفضل الهی و همراهی مردم این رویکرد تقویت خواهد شد.

,

گروه‌های جهادی طلایه داران محرومیت‌زدایی در گام دوم انقلاب هستند

, گروه‌های جهادی طلایه داران محرومیت‌زدایی در گام دوم انقلاب هستند, گروه‌های جهادی طلایه داران محرومیت‌زدایی در گام دوم انقلاب هستند,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: گروه‌های جهادی در سراسر کشور طلایه داران پیشرفت و آبادانی و سازندگی و محرومیت زدایی میهن اسلامی در گام دوم خواهند بود.

,

سردار سلیمانی بیان کرد: گروه‌های جهادی یعنی خود مردم گروه‌های جهادی از مردم بر آمده‌اند و در خدمت مردم و برای سعادت و موفقیت و پیروزی مردم تلاش و مجاهدت می‌کنند.

,

وی افزود: البته در کنار، مسئولان  و دستگاه‌های خدمتگزاری هستند که رویکردشان جهادی است و برنامه آنها رقم زدن توفیقات و آرمانها و اهداف ملت ایران است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: این حرکت در عین حالی که یک رویداد بزرگ است حامل و پرچم دار یک گفتمان است؛ برگزاری این اجلاس در ۱۳ شهریور برای تاکید و تسریع بر این حرکت انقلابی و وسازنده و گام دوم است.

,

دستگاه‌های خدمت‌گذار موظف به بستر سازی نقش آفرینی برای گروه‌های جهادی هستند

, دستگاه‌های خدمت‌گذار موظف به بستر سازی نقش آفرینی برای گروه‌های جهادی هستند, دستگاه‌های خدمت‌گذار موظف به بستر سازی نقش آفرینی برای گروه‌های جهادی هستند,

سردار سلیمانی ادامه داد: رویکردی که امام مسلمین در دوران مدیریت خود در بیش از سه دهه گذشته در دوران رهبری پیروزمندانه شان همواره بر آن تاکید کردند و همه ما در همه دستگاه های خدمت گذار نظام وظیفه داریم بستر ساز نقش آفرینی گروه های جهادی و مردم جهادگر در اقصی نقاط کشور و در پهنه گسترده و پهناور ایران اسلامی باشیم.

,

وی اظهار کرد: لازم است از تلاش های معاون اول رئیس جمهور که در دولت از زمانی که مسئولیت را در کنار ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به عهده گرفتند در تقویت گروه های جهادی و تدوین تفاهم نامه ها و توافق نامه ها با دستگاه های دولتی تلاش، مجاهدت، بستر سازی و زمینه سازی میکنند تشکر کنیم.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما باید قدرشناس زحمات دولتمردانی باشیم که در این مسیر گشایش را در کانون توجه و تمرکز مدیریت خود قرار دادند و انصافا و حقا هم حضرت آیت الله رئیسی تاکید فرمودند و هم جناب دکتر مخبر در تلاشها و هماهنگی با وزارت خانه ها و پیگیری تدوین تفاهمانه و توافق نامه ها تاآنچه گروه های جهادی بتوانند در عرصه پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی و سازندگی و اقتصاد مقاومتی میهن و ملت نقش آفرینی کنند.

,

سردار سلیمانی در پایان از تمامی دست اندرکاران برگزاری این اجلاسیه در شهرستان فردوس تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه