اخبار داغ

معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

بهورزان، سنگر سلامت در گلستان تکریم می‌شوند

بهورزان، سنگر سلامت در گلستان تکریم می‌شوند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با قدردانی از تلاش بهورزان به عنوان مدافعان خط مقدم سلامت گفت: تلاشگران این عرصه مورد تکریم قرار می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی‌الرضا شبیهی امروز در گفت‌وگو با گلستان ما از بهورزان به عنوان مدافعان خط مقدم سلامت قدردانی و اظهار کرد: 12 شهریور به مناسبت افتتاح نخستین خانه بهداشت به عنوان روز بهورز نامگذاری شد و ما امروز در استان گلستان تکریم بهورزان را خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با بیان اینکه موج هفتم کرونا در سراشیبی موقت قرار دارد، افزود: دو سال جامعه درگیر بیماری کرونا است هفت پیک این بیماری را پشت سر گذاشتیم که این اتفاق را مدیون واکسیناسیون عمومی هستیم.

,

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در خصوص استقبال مردم از واکسیناسیون همگانی بیان کرد: مردم در تزریق دز نخست 95 درصد ، دز دوم 85 درصد، دز سوم 50 درصد مشارکت کردند به همین دلیل پیک هفتم را با مرگ و میر کمتری پشت سر گذاشتیم.

,

شبیهی از مردم خواست حتما دز یادآور را تزریق کنند و تصریح کرد: تزریق دز یادآور باعث می شود سطح ایمنی افراد افزایش پیدا کند و روزهای بدون مرگ و میر داشته باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه دو شهر گلستان در وضع نارنجی کرونا هستند، گفت: کاهش استقبال مردم از دز چهارم کرونا وضعیت را به سمتی پیش خواهد برد که شاید پیک بعدی را با مشکل روبرو شویم.

,

بر اساس اعلام وزارت بهداشت و درمان، وضعیت کرونایی در استان گلستان در شهرستان‌های علی آباد و گمیشان نارنجی است و شهرستان‌های آزادشهر، رامیان، گرگان، کلاله، گمیشان، مینودشت، مراوه تپه، کردکوی، آق قلا، بندرگز، بندرترکمن و گنبدکاووس در وضعیت زرد قرار دارند، وضعیت آبی در هیچیک از شهرهای گلستان نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه