اخبار داغ

آمادگی همه جانبه سپاه و بسیج در طرح های مشارکتی با ستاد کرونا گیلان

آمادگی همه جانبه سپاه و بسیج در طرح های مشارکتی با ستاد کرونا گیلان
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آمادگی همه‌ جانبه سپاه و بسیج در طرح‌های مشارکتی با ستاد کرونا استان، گفت: همچون ادوار گذشته سپاه آمادگی کامل برای هرگونه مشارکت با دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کنترل بیماری کرونا را دارد و واکسیناسیون یکی از آن‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،صبح امروز جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جهت هماهنگی و تشریک‌مساعی جهت عزم جدی‌تر در تزریق واکسن کرونا با مسئولان سپاه استان گیلان در مقر شهدای گمنام سپاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
در این نشست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأکید کردند تا واکسن مورد نیاز برای تزریق را تأمین و بسیج و سپاه نیز با فراهم آوردن امکانات لجستیکی و نیروی انسانی در این طرح ضربتی مشارکت فعالانه داشته باشد.
,
 
,
سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در کنترل و مهار بیماری کرونا، اظهار کرد: سپاه کاری جز خدمت به مردم ندارد و امروز نیز یکی از مأموریت‌های سپاه تأمین سلامتی و پایداری آن برای مردم است.
,
 
,
وی با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان تا پایان کرونا دوشادوش کادر بهداشت و درمان خواهند ماند، افزود: ما مأموریت یافته‌ایم تا به مردم خدمت کنیم و برای ما فرقی نمی‌کند این مأموریت در کجا و چه میزان طول بکشد.
,
 
,
فرمانده سپاه قدس گیلان از آمادگی همه‌جانبه سپاه و بسیج در طرح‌های مشارکتی با ستاد کرونا استان اشاره‌ کرده و گفت: همچون ادوار گذشته سپاه آمادگی کامل برای هرگونه مشارکت با دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کنترل بیماری کرونا را دارد و واکسیناسیون یکی از آن‌ها است.
,
 
,
گفتنی است در حاشیه این نشست فرمانده سپاه قدس گیلان و همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نوبت یادآور واکسن کرونا خود را با «واکسن نورا» تزریق کردند.
,
 
,
با توجه به در پیش بودن به فصل سرما، قرار است تا پیش از شروع پیک جدید و گسترش بیماری آنفولانزا، بخش اعظمی از مردم گیلان نسبت به کرونا مجدداً واکسینه شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه