اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی مطرح کرد:

شناسایی افراد بی سواد، با کمک تشکل های مردمی در حواشی شهرها/ کیفیت بخشی به پایه اول دبستان ضرورت دارد

شناسایی افراد بی سواد، با کمک تشکل های مردمی در حواشی شهرها/ کیفیت بخشی به پایه اول دبستان ضرورت دارد
محمدرضا حسین نژاد با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است که هیچ بازمانده از تحصیلی در سطح استان وجود نداشته باشد، گفت: برای شناسایی افراد بی سواد در سطح استان می توان از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در مناطق حاشیه ای شهرها همکاری گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در پنجمین شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به طرح استانی خشت اول، معماران تربیت، اظهار داشت: توجه ویژه به معلمان کلاس اول و دانش آموزان در راستای کیفیت بخشی به آموزش پایه اول دبستان امری ضروری است، زیرا وجود یک معلم حتی در روستا می تواند حرکت آفرین باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک ,

وی همچنین بر ضرورت استمرار نهضت مهارت آموزی و الزام کیفیت بخشی به آموزش پایه اول دبستان و حرکت جهادی در مسیر عدم بازمانده از تحصیل تاکید کرد و گفت: تحقق تمام موارد فوق با همکاری تمام دستگاه های اجرایی استان انجام می شود.

,

استاندار خراسان شمالی جلسات شورای آموزش و پرورش را یکی از کیفی ترین جلسات استان دانست و گفت: تمام مصوبات این شورا باید با برنامه ریزی، کارشناسی و نیازسنجی شود.

,

وی در ارتباط با مسابقات ورزشی و اعزام های فرهنگیان و دانش آموزان نیز خاطرنشان کرد: با فراهم کردن زیر ساخت های ورزشی، تامین اعتبارات و همکاری تمام دستگاه های اجرایی استان می توان توفیقات خوبی را بدست آورد.

,

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: تمام تلاش ما بر این است که هیچ بازمانده از تحصیلی در سطح استان وجود نداشته باشد که برای شناسایی افراد بی سواد در سطح استان می توان از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در مناطق حاشیه ای شهرها همکاری گرفت.

,

وی تصریح کرد: هرچند استان خراسان شمالی پیشرو در شناسایی افراد بازمانده از تحصیل است اما باید ساختار منظم تری برای نهضت سواد آموزی تعریف شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه