اخبار داغ

معاون خدمات مشترکین اداره برق البرز:

۹۰درصد شبکه فشار ضعیف هوایی البرز به کابل خودنگهدار تبدیل شد

۹۰درصد شبکه فشار ضعیف هوایی البرز به کابل خودنگهدار تبدیل شد
محمد مهدی بهرامی گفت: تا اواسط سال آینده تمام شبکه‌های سیمی در البرز جمع و تبدیل به کابل خودنگهدار می‌شود، این موضوع سرقت تجهیزات را کم می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی بهرامی معاون خدمات مشترکین اداره برق البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: بزرگترین دستاورد البرز در سال جاری عبور از تابستان بدون خاموشی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
بهرامی افزود: سال گذشته فشار زیادی به صنعت برق و شبکه وارد شد اما امسال مردم رضایتمندی نسبی داشتند و دغدغه ای در البرز درباره این مسئله نداشتیم.
,
 
,
وی اظهار داشت: شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی ۷۲ کیلومتر، شبکه ۲۰ کیلوولت زمینی ۱۰ کیلومتر و شبکه فشا ر متوسط در مجموع ۸۲ کیلومتر افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
بهرامی تصریح کرد: شبکه فشار ضعیف هوایی ۹۰ کیلومتر افزایش پیدا کرده و موفق شدیم ۹۰ درصد شبکه فشار ضعیف هوایی را به کابل خودنگهدار تبدیل کنیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تا اواسط سال آینده تمام شبکه های سیمی در البرز جمع و تبدیل به کابل خودنگهدار می شود، گفت: این موضوع سرقت تجهیزات را کم می کند.  
,
 
,
بهرامی افزود: در شبکه فشار ضعیف ۱۳۰ کیلومتر افزایش متراژ داشته و مشترکین جدیدی به مجموعه اداره برق افزوده شدند یا به دلیل افت ولتاژ شبکه جدید اضافه کردیم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ۳۳ هزار مشترک جدید در سال جاری به شبکه برق البرز اضافه و ۴۷۰ ترانش نصب شد، گفت: ظرفیت واگذاری انشعاب به شدت افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
معاون خدمات مشترکین اداره برق البرز در خاتمه تاکید کرد: مدت زمان واگذاری انشعاب از ۳۲ روز به کمتر از ۱۰ روز رسیده و این مسئله خدمت رسانی را تسریع می کند.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه