اخبار داغ

مدیرکل فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف خبر داد؛

تامین پنج‌میلیون آب برای زائران حسینی در سامرا توسط سازمان اوقاف و امور خیریه

تامین پنج‌میلیون آب برای زائران حسینی در سامرا توسط سازمان اوقاف و امور خیریه
حجت‌الاسلام موسوی متقی گفت: سهم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، پنج میلیون آب برای زائران حسینی بود که هرمزگان به تنهایی ۲۰درصد از این سهمیه را تامین و یک میلیون ظرف آشامیدنی بهداشتی بین زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام توزیع کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام موسوی متقی، مدیرکل فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز در شهر سامرا اظهار کرد: مسأله آب آشامیدنی بهداشتی برای زائران اربعین امسال، یک مسأله حیاتی برای ستاد اربعین حسینی بود، به طوری که سهم هر یک از دستگاه‌ها و نهادها را تعیین کرد که هر دستگاه و نهادی آب مورد نیاز زوار سیدالشهدا علیه‌السلام را تامین کنند.

وی در ادامه افزود: سهم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، پنج‌میلیون آب برای زائران حسینی بود که استان هرمزگان به تنهایی ۲۰درصد از این سهمیه را تامین و یک میلیون ظرف آشامیدنی بهداشتی بین زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام توزیع کرد.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف ابراز داشت: جا دارد از تدبیر مدیرکل، معاون فرهنگی و مسئولان اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان که قبل از فرا رسیدن موسم اربعین حسینی، طی سفری که به شهر سامرا داشتند این قرارداد به موقع را منعقد کردند، اگر این اقدام مناسب و به موقع انجام نمی‌شد شاهد کمبود در توزیع آب بین زوار سیدالشهدا علیه السلام می‌بودیم اما در حال حاضر آب کافی موجود است و علاوه بر موکب باب الحوائج اوقاف هرمزگان، آب آشامیدنی مورد نیاز سایر مواکب هم تامین می‌شود.

متقی گفت: حضور پر رنگ استان هرمزگان برای نخستین بار در شهر سامرا جای تقدیر و تشکر دارد امید است سال‌های آتی نیز شاهد حضور اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در این شهر سامرا، خانه پدری و محل ولادت امام زمان عجل الله باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه