اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

مراسم «دلدادگان حسینی» در ۱۰۷ نقطه استان قزوین برگزار می‌شود

مراسم «دلدادگان حسینی» در ۱۰۷ نقطه استان قزوین برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام یوسف پورآرین گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مراسم «دلدادگان حسینی» در ۱۰۷ منطقه استان قزوین در روز اربعین برگزار خواهد شد و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین در نشست هماهنگی برنامه‌های مراسم ویژه "دلدادگان حسینی" و فعالیت مواکب در پیاده روی جاماندگان اربعین که صبح امروز در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: همایش "دلدادگان حسینی" به منظور پیاده روی مردم قزوین در روز اربعین و بزرگداشت این حرکت عظیم در سطح استان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته مراسم دلدادگان حسینی در ۱۰۷ منطقه استان قزوین در روز اربعین برگزار خواهد شد و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

,
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: با توجه به شرایط باید خدمات رسانی بیشتر به مردم به واسطه ایجاد مواکب مختلف در سطح استان و در مسیر پیاده روی روز اربعین جدی گرفته شود تا شاهد خدمات رسانی مناسب به عزاداران در این روز باشیم.
 
,
,
وی با بیان اینکه رویکرد حاکم بر پیاده روی و مراسم دلدادگان حسینی تبلیغی است، بیان کرد: جهاد تبیین در حرکت بزرگ اربعین نهفته است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
,
,
پورآرین ادامه داد: موکب‌ها باید در کنار پذیرایی در این روز به نرم افزار فرهنگی و تبیینی که باید به مردم ارائه شود فکر کرده و برای آن برنامه داشته باشند.
 
,
,
وی با تاکید بر اینکه حرکت تبیین خنثی‌کننده توطئه دشمن است، تصریح کرد: یکی از خدماتی که در قالب موکب می‌توان به مردم ارائه داد خدمات فکری و فرهنگی است و نباید از این دست از خدمات غافل شویم.
 
,
,
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: هر مجموعه‌ای که می‌تواند در مسائل تبیینی و جهاد تبیین نقش آفرینی کند در روز اربعین پای کار باشد تا بتوانیم به رسالتی که داریم به درستی عمل کنیم.
 
,
,
وی در پایان یادآور شد: هر وقت مجموعه‌های مردمی در میدان مورد نیاز انقلاب بوده‌اند کار به خوبی و به بهترین شکل پیش رفته و امیدواریم پیاده روی دلدادگان حسینی نیز با مشارکت گروه‌های مردمی به بهترین شکل عملیاتی شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه