اخبار داغ

موفقیت آغوشش را برای لوپتو باز می کند؟

موفقیت آغوشش را برای لوپتو باز می کند؟
انیمیشن لوپتو راهی جشنواره معتبر UFKK ترکیه شده تا حضوری موفق را در آنجا تجربه کند و از آنجایی که عوامل این اثر در مهرماه قصد اکران داخلی آن را دارند، این جشنواره می تواند سکویی برای شروع این ماجرا باشد.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «لوپتو» یک انیمیشن سینمایی موزیکال با فضایی شاد و مهیج است که قرار است در مهرماه سال جاری توسط دفتر پخش «بهمن سبز» روی پرده سینماهای کشور برود. این انیمیشن سینمایی، اولین محصول سینمایی مرکز انیمیشن سوره است که با تکنیک سه بعدی در استودیو فراسوی ابعاد، توسط هنرمندان کرمانی تولید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لوپتو, انیمیشن, انیمیشن, .,

عوامل ساخت این انیمیشن پیش از اکران عمومی، «لپتو» را راهی جشنواره ای در ترکیه کرده اند تا پس از موفقیت احتمالی در این فستیوال، مسیر اکران خود را هموارتر کنند؛ جشنواره بین‌المللی فیلم کودک «یونیورسال» با عنوان اختصاری UFKK از 15 تا 19 سپتامبر( 24 تا 28 شهریور) در استانبول ترکیه و در بخش رقابتی میزبان این انیمیشن ایرانی است.

, لپتو, جشنواره, UFKK,

اگر سازندگان «لپتو» پس از جشنواره سعی کنند تا این انیمیشن را راهی سینماهای ترکیه کنند، برد مضاعفی نصیب آنها شده است چون علاوه بر اکران در داخل کشور از ظرفیت اکران کشورهای دیگر نیز می توانند استفاده کنند. کاری که انیمیشن «پسر دلفینی» پیش از اکران داخلی در روسیه انجام داد و سود مالی بسیاری نصیب سازندگان خود کرد.

,

یش از شروع اکران انیمیشن «پسر دلفینی» در ایران، عوامل این کار تصمیم گرفتند تا در روسیه این انیمیشن را اکران کنند؛ محمدامین همدانی تهیه‌کننده این کار درباره جزییات اکران فیلمش در روسیه می گوید:« ما توانستیم با بزرگترین توزیع‌کننده فیلم در روسیه به توافق برسیم. شرکت «CPS» پیشنهاد بالاترین هزینه را از بین سایر شرکت‌ها برای تبلیغات به ما داد پس با آن‌ها وارد قرارداد شدیم و در نتیجه فیلم ما در ۲۷۱۲ سالن به اکران درآمد و در دو هفته اول اکران توانستیم دومین رتبه فروش را در روسیه به دست آورده و مبلغی در حدود ۱۰۰ میلیون روبل معادل یک و هفت دهم میلیون دلار فروش داشته باشیم» و در ادامه «پسر دلفینی» با تبلیغاتی که انجام داده در اکران داخل نیز با فروش بیش از شش میلیارد تومان مواجه شده است.

, ,  «CPS» , ,

, ,

موفقیت آغوشش را برای لوپتو باز می کند؟

,

حالا «لپتو» نیز می تواند همین مسیر را تکرار کند و با قراردادی موفق در ترکیه و سایر کشورها به فکر ظرفیت اکران خارجی خود باشد.

,

 در خلاصه داستان «لوپتو» که پخش بین الملل آن برعهده مرکز بین اللمل سوره است، آمده: پدر علی در کارگاه لوپتو با یاد دادن ساخت اسباب بازی به بیمارانش، آن‌ها را درمان می‌کند. کارگاه اسباب‌بازی‌های خلاقانه لوپتو که بین کودکان ایرانی محبوبیت زیادی دارد با خرابکاری یک ناشناس تعطیل می‌شود. علی تلاش می‌کند پدرش را که ناامید شده است از این مخمصه نجات دهد....

, ....,

جشنواره UFKK ترکیه به عنوان یکی از 10 جشنواره برتر در حوزه کودک و نوجوان است که با هدف صلح برای بچه‌ها برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان عمومی آن شامل کودکانند. هر کشور در این جشنواره دارای میز و بخش مجزایی است که در آن فرهنگ و آداب آن کشور ارائه می‌شود تا بچه‌ها با آن آشنا شوند.

, UFKK,

 یکی از ویژگی‌های این جشنواره، فرشِ صلح آن است که به صورت دو نوار سفید و مشکی در ورودی محل اصلی برگزاری جشنواره گسترده شده و از همه شرکت کنندگان درخواست می‌شود که برای تأیید حمایت خود از صلح، روی پارچه سفید امضا کنند و برای اعتراض به جنگ روی پارچه سیاه راه بروند.

, .,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, بیشتر بخوانید؛, بیشتر بخوانید؛,

لوپتو به جشنواره یونیورسال کیدز راه یافت

, لوپتو به جشنواره یونیورسال کیدز راه یافت, لوپتو به جشنواره یونیورسال کیدز راه یافت,

ورود پسر دلفینی به باشگاه میلیاردی ها

, ورود پسر دلفینی به باشگاه میلیاردی ها, ورود پسر دلفینی به باشگاه میلیاردی ها,

مصطفی پورکیانی

, مصطفی پورکیانی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه