اخبار داغ

در پی زیر ساخت نامناسب برق؛

قطعی‌های برق، اینترنت پارود را دچار اختلال کرد/ ماجرا چیست؟

قطعی‌های برق، اینترنت پارود را دچار اختلال کرد/ ماجرا چیست؟
قطعی مکرر آنتن و خطوط ارتباطی در شهرستان راسک شهر پارود باعث نارضایتی فراوان مردم شده است در همین راستا بخشدار پارود گفت: مشکل اصلی قطع و وصل شدن آنتن پارود و حومه نبود برق در مخابرات نصیرآباد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، شهر پارود در ۲۵ کیلومتری شهرستان راسک و در ۱۲۵ کیلومتری نقطه صفر مرزی با جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر در ضلع شمالی شهرستان راسک قرار گرفته‌است.

یکی از شهروندان پارود در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در شهر پارود به علت فرسودگی و عدم زیر ساخت مناسب قطعی برق چندین ساعته را شاهد هستیم که به طبع ارتباط تلفنی قطع می شود که قطعی ارتباطات تلفنی باعث مشکلات و معضلات مضاعف برای مردم در خرید و فروش و استفاده از دستگاه کارتخوان و امورات اینترنتی این مناطق شده است.

وی افزود: در زمان قطعی آنتن مردم با مشکلات فراوانی رو به رو می شوند و متاسفانه در شأن مردم ما نیست چنین مورد بی توجهی و بی مهری قرار بگیرند و در حین ارتباط تلفنی چندین سال است دچار قطعی مکرر تماس هستیم.

این شهروند ادامه داد: مردم برای یک تماس ساده باید به مرکز بخش یا شهرستان سفر کنند و نبود آنتن و اینترنت تلفن همراه دردسرهای فراوانی برای مردم خصوصا دانشجویان و کسبه ایجاد کرده است.

وی با انتقاد شدید از ناتوانی مسئولین در اقدام به رفع این معضل که مردم منطقه را در مواقع اضطراری برای تماس با اورژانس، آتش نشانی، پلیس و... دچار مشکل جدی کرده است، گفت: همه اقشار خواستار رفع این مشکل و معضل اساسی به قید فوریت هستند.

قطعی برق، علت عدم آنتن دهی و نبود اینترنت در پارود

کاظم بلوچ لاشاری، بخشدار پارود در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه مشکل قطع شدن آنتن موبایل بخاطر نوسانات برق است، بیان کرد: برق دکل منطقه پارود در روستای نصیرآباد است و برق نواسانات زیاد همراه با افت شدید دارد.

وی ادامه داد: مشکل اصلی قطع وصل شدن آنتن پارود و حومه نبود برق در مخابرات نصیرآباد است.

وی تصریح کرد: دکل مرکزی شهرپارود و نصیرآباد و پشامگ در روستای نصیرآباد است و این دکل کمبود برق دارد و اگر برق تامین شود دیگر مشکل در آنتن دهی و ارتباطات نخواهیم داشت.

وی افزود: از طرفی باطری دکل مرکزی روستای نصیر آباد ضعیف است و تا تامین باطری و نصب آن ۳ تا ۴ ماه طول می کشد ولی مکاتبات آن را انجام شده است.

رامین، مدیرارتباطات سیار منطقه مخابرات به خبرنگار ما گفت: همکاران ما ارتباط های این منطقه را طی چند روز گذشته بررسی کردند و چند مورد قطعی گزارش شده بود به دلیل اینکه فیبرنوری قطع بوده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, قطعی برق، علت عدم آنتن دهی و نبود اینترنت در پارود, قطعی برق، علت عدم آنتن دهی و نبود اینترنت در پارود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه