اخبار داغ

توسط خادمین موکب حضرت بقیه الله(عج) صورت می گیرد؛

پخت و توزیع روزانه ۶۶هزار پرس غذای گرم و ۱۵هزار قرص نان در سامرا

پخت و توزیع روزانه ۶۶هزار پرس غذای گرم و ۱۵هزار قرص نان در سامرا
مسئول موکب حضرت بقیه الله(عج) مستقر در سامرا گفت: روزانه بیش از ۶۶هزار پرس غذای گرم و ۱۵ هزار قرص نان بین زوار اربعین حسینی در حرم امامین عسکریین(ع) توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نجفی، مسئول موکب حضرت بقیه الله(عج) مستقر در سامرا در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: روزانه بیش از ۶۶هزار پرس غذای گرم و ۱۵ هزار قرص نان بین زوار اربعین حسینی در حرم امامین عسکریین(ع) توزیع می شود.
 وی افزود: خادمین این موکب از ۱۲شهریور(ششم صفر) در سامرا، حرم امامین عسکریین(ع) مستقر شدند که تاکنون بیش از ۷۹۰هزار پرس غذای گرم و ۱۸۰هزار قرص نان پخت و بین زوار توزیع کرده اند و طبق رسوم چندین ساله میزبان زوار بوده اند و این خدمت رسانی تا بعد از شهادت هشتمین اخترتابناک امام رضا(ع) ادامه دارد.
مسئول موکب حضرت بقیه الله(عج) رودان، مستقر در سامرا بیان کرد: مردم ولایی و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت همچنان می توانند با مشارکت در پخت غذا در آشپزخانه حرم امامین عسکریین(ع) در سامرا در پذیرایی از زوار حسینی تداوم بخش راهپیمایی جهانی اربعین باشند و جهت واریز کمک های نقدی خود می توانید نذورات خود را از طریق شماره حساب ۱۰۳۸۷۶۳۳۳ و  یا شماره کارت ۹۴۹۲-۱۱۵۲-۷۲۱۱-۵۰۴۱ به نام موکب حضرت بقیه الله(عج) نزد بانک رسالت اقدام نمایید.
نجفی خاطر نشان کرد: بر ما واجب است از هر چه در توان داریم برای اشاعه فرهنگ و سیره حسینی بهره ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,

, ,

, ,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه