اخبار داغ

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد:

مراسم رژه نیروهای مسلح یزد امسال در بلوار دفاع مقدس برگزار می‌شود

مراسم رژه نیروهای مسلح یزد امسال در بلوار دفاع مقدس برگزار می‌شود
سرهنگ دهقان حسینی، معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد گفت: مراسم رژه نیروهای مسلح یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس امسال، متفاوت ‌از سال‌های گذشته در بلوار دفاع مقدس صفائیه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سید احمد دهقان حسینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و دهه آخر صفر، اظهار داشت: امسال هفته دفاع مقدس با ایام رحلت پیامبر بزرگ اسلام و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) مصادف شده و امیدواریم با استعانت از خدای متعال، گامی ارزنده در برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی از هفته دفاع مقدس به عنوان نماد رشادت، سلحشوری، شجاعت، ایثار و شهادت طلبی یاد کرد و افزود: در طلیعه چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس، مراسم باشکوه رژه نیروهای مسلح استان یزد در روز 31 شهریور ماه با حضور فرماندهان و مسئولان استان و بسیجیان مخلص و فداکار به منظور تجدید عهد با آرمان‌های شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی و پیمان مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می شود.

,

دهقان حسینی یادآور شد: رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس، امسال در صفائیه، میدان ریاضی یزدی، بلوار دفاع مقدس و راس ساعت 8 صبح برگزار می شود.

,

مسئول اجرای رژه نیروهای مسلح استان یزد ادامه داد: امسال بعد از دو سال تعطیلی به دلیل شیوع بیماری کرونا، رژه نیروهای مسلح استان با استعداد بیشتری از نیروهای پیاده اعم از نظامی، انتظامی و سپاهی برگزار می شود.

,

وی عنوان کرد: در این رژه 40 گروهان رژه حماسی را به صورت کلاسیک و عبوری اجرا می کنند و گروهان‌های حاضر، نسبت به سال‌های قبل حضوری متفاوت و با تنوع و استعداد بیشتری خواهند داشت.

,

دهقان حسینی بیان کرد: در این مراسم، رژه موتوری، رژه خودروهای تاکتیکی و ضد اغتشاش یگان امنیتی و خودروهای محمول به عنوان اقدامی نوآورانه انجام خواهد شد.

,

معاون هماهنگی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه امسال، استاندار یزد سخنران این مراسم خواهد بود، اظهار داشت: در سال های گذشته رژه در میدان امام حسین(ع)، چهارراه فضای سبز، چهارراه شهد و ... برگزار می شد اما امسال این مراسم در منطقه صفائیه برگزار می شود تا در این مناطق نیز رنگ و بوی اقدامات فرهنگی حول محور دفاع مقدس، پررنگتر شود.

,

دهقان حسینی بیان کرد: رژه نیروهای مسلح استان یزد همزمان با سراسر کشور در 31 شهریور ماه، نخستین روز از آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می شود و در تمامی شهرستان‌های استان نیز به طور همزمان این مراسم برگزار خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: امسال تمهیداتی برای حضور مردم در این مراسم اندیشیده شده بنابراین حضور عموم مردم در این مراسم آزاد است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه