اخبار داغ

امضای چهار ابرپروژه در حوزه دفاع مقدس/ تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌شرقی

امضای چهار ابرپروژه در حوزه دفاع مقدس/ تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌شرقی
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: قرارداد چهار ابرپروژه با پنج میلیارد اعتبار با چهار هنرمند بسته شده که این پروژه‌ها درنوع خود در دنیا منحصر به فرد هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، امیردریادار رضاعباسی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف تشریح برنامه‌های این هفته اظهار داشت: ما فکر می‌کنیم آنچه در خصوص بحث رسانه‌ها مهم است بیان مسائل دفاع مقدس به زبان هنر و رسانه از طریق مطبوعات و رسانه‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: امسال گرامیداشت ۴۲ امین سالروز دفاع مقدس با شعار “ما مقاوم هستیم” می‌باشد و به همین جهت در سراسر استان برنامه‌هایی تدارک دیده شده تا به دور از حالت کلیشه‌ای و تصنعی مردم را درگیر برنامه‌های دفاع مقدس کنیم.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با توجه به ۴۲ امین سالگرد دفاع مقدس ۴۲ برنامه برگزار خواهیم کرد، گفت: البته در ذیل این ۴۲ برنامه در سراسر استان ۴۲۰۰ برنامه تدارک دیده شده است که شروع برنامه‌ها از ۳۰ ام شهریور خواهد شد.

,

وی ادامه داد: در این هفته یک تجلیل ملی از رزمندگان انجام می‌شود که از ۵۰ هزار رزمنده تجلیل خواهد شد و همچنین با فرمانده کل قوا ویدیوکنفرانسی خواهیم داشت که در این جلسه هم از ۵۰۰ رزمنده تجلیل خواهد شد.

,

امیر عباسی با بیان اینکه روز۳۱ شهریور با حضور نیروهای مسلح در میدان آذربایجان رژه گسترده خواهیم داشت، عنوان کرد: با توجه به اینکه برگزاری رژه یک سال در میان برعهده سپاه و ارتش می‌باشد امسال اجرای این برنامه به عهده ارتش خواهد بود.

,

وی در خصوص دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس توضیح داد: روز پنجشنبه عطرافشانی مزار شهدای سراسر استان و روز جمعه مراسم گرامیداشت شهیدفکوری را در پایگاه هوایی تبریز خواهیم داشت.

,

امیردریادار عباسی با اشاره به اینکه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس را در این هفته خواهیم داشت،گفت: از امروز ما باغ موزه دفاع مقدس داریم و دیگر نام شمیم پایداری بر این محل نخواهد بود و به همین دلیل برنامه‌های دفاع مقدس را هم معطوف به همین محل کردیم. همچنین در این هفته در جوار نمایشگاه هرشب برنامه زنده تلویزیونی خواهیم داشت.

,

وی ادامه داد: همچنین در هفته دفاع مقدس حضور ویژه در فضای مجازی با تولید محتوا و تبیین دفاع مقدس خواهیم داشت. از دیگر برنامه‌های امسال انجام کمک‌های مومنانه و ویزیت رایگان درمانی را داریم که تلاش کردیم برنامه‌های این هفته را از مرکز استان به خارج از استان ببریم.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در خصوص دیگر برنامه‌های این هفته گفت: تهیه فیلم از خانواده شهدا، تقدیر از سربازان و مرزبانان وطن، اکران فیلم‌های دفاع مقدس در سینماها به صورت رایگان
و رونمایی از سردیس شش فرمانده استان و ماکت خلبانان قهرمان سانحه هوایی سال گذشته از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

, فیلم,
,

وی ادامه داد: همچنین رونمایی از صد مقاله دانشنامه استان، ۲۵ جلد کتاب چاپی و صوتی رونمایی، آلبوم شهدای روحانیت و کلنگ زنی مسیر استاد معین به سمت ضلع غرب باغ موزه انجام خواهد شد.

,

وی در پایان یادآور شد: همچنین قرارداد چهار ابرپروژه با پنج میلیارد اعتبار با چهار هنرمند بسته شده که این پروژه‌ها درنوع خود در دنیا منحصر به فرد هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه