اخبار داغ

سرپرست آموز و پرورش دهدشت خبر داد:

دوم مهر آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱/ جشن شکوفه‌ها ۳۱ شهریور برگزار می‌شود

دوم مهر آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱/ جشن شکوفه‌ها ۳۱ شهریور برگزار می‌شود
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ملی بازگشایی مدارس روز شنبه دوم مهر خبر داد و گفت: بیش از ۲۱ هزار دانش آموز در همه مقاطع این شهرستان وارد کلاس درس می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سرپرست اموزش و پرورش دهدشت صبح امروز در جمع خبرنگاران با با اشارره به آغاز  سال ۱۴۰۱_۴۰۲ گفت: طبق تصمیمات ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش تمامی کلاس های درسی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار  و دانش آموزان باید با رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی بر سر کلاس های درس حاضر شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

محمد حسین جمشیدی با تاکید بر اینکه  طرح ملی بازگشایی مدارس یکی از فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که همه ارکان در درون این نهاد و در سایر دستگاه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند افزود:  فرایند برنامه‌ ریزی برای اجرای این طرح ملی از ماه‌ها پیش آغاز و برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا در شهرستان انجام شده است.

,

وی با اشاره به اینکه با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از ۲۱ هزار دانش آموز در همه مقاطع تحصیلی در شهرستان کهگیلویه  وارد کلاس درس و مدرسه می شوند تصریح کرد: با توجه به اینکه اول مهر روز جمعه است، روز شنبه دوم مهر را به عنوان روز ملی بازگشایی مدارس خواهیم داشت که به صورت نمادین در دبستان شاهد دخترانه دهدشت برگزار خواهد شد.

,

جمشیدی اضافه کرد: این جشن با حضور باشکوه دانش آموزان پایه اولی به همراه اولیا آنان و مسئولان شهرستانی در مدارس ابتدایی سراسر شهرستان برگزار می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه جشن شکوفه‌ها ۳۱شهریور  به صورت نمادین در دبستان پسرانه فرهنگیان ۱ برگزار خواهد شد یاد آور شد:  هدف از برگزاری جشن شکوفه‌ها آشنایی دانش آموزان با محیط مدرسه، آموزگاران، مربیان و عوامل آموزشی است و این جشن آغازین روز مدرسه همیشه برای دانش آموزان روزی خاطره انگیز خواهد بود.

,

سرپرست امورش و پرورش دهدشت عنوان کرد: انتظار می‌رود که همه دستگاه‌ها و اولیا دانش آموزان از ظرفیت‌های موجود برای کمک به آموزش و پرورش استفاده کرده تا شاهد آموزش و پرورشی قوی و در تراز نظام جمهوری اسلامی برای رشد و اعتلای این مرزبوم باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه