اخبار داغ

رئیس مخابرات شهرستان دنا:

مشکلات اینترنت و آنتن دهی موبایل در شهر سی سخت پیگیری می شود

مشکلات اینترنت و آنتن دهی موبایل در شهر سی سخت پیگیری می شود
کریمی گفت: تلاش می شود با اجرای فیبر نوری جدید مشکلات اینترنت و آنتن دهی موبایل در شهر سیسخت حل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس شهر سی سخت، شهری توریستی با مرکزیت دنا و دارای ظرفیت های مختلفی گردشگری همراه با استعدادهای گوناگون در حوزه اشتغال زایی و صنایع دستی، محصولات کشاورزی و باغداری است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وجود ظرفیت های مختلف در این شهر با توسعه زیرساخت ها می تواند این شهر را یکی از شهرهای درآمدزا در استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل کند که در این راستا مسئولان و دغدغمندان با تلاش جهت حل مشکلات مختلف در این شهر می توانند، شعارهای رشد و توسعه و اشتغال زایی را توسعه و رونق ببخشند. 

,

در شرایط حاضر در کنار همه ظرفیت های مختلف و تلاش های صورت گرفته از گذشته تا امروز برای توسعه این شهر، اما همچنان مشکلاتی در این شهر باقی است که نه تنها زیبنده نام شهر برف و آفتاب نیست بلکه سبب گلایه آن شهروندان شده است. 

,

در همین رابطه شهروندان سی سخت از مشکلات در حوزه آنتن دهی و اینترنت گلایه دارند و خواستار بررسی این قبیل مشکلات هستند. 

,

شهروندان اذعان دارند آنتن دهی تلفن همراه در نقاط مختلف این شهر با مشکل مواجه است و این مشکلات سبب عدم برقراری تماس پایدار می شود.

,

این شهروندان اینترنت را از دیگر مشکلات شهر سی سخت می دانند و بیان می کنند از وضعیت اینترنت رضایت ندارند و خواستار بررسی و حل این مشکلات از متولیان مربوطه شدند.  

,

در همین رابطه رئیس مخابرات شهرستان دنا در گفت و گو با صبح زاگرس  گفت: برخی مواقع  قطعی برق و قطعی یو‌، پی اس سبب قطعی ارتباط پایدار می شود. 

,

کریمی با بیان اینکه ارتباط با سیستم های  فیبر نوری صورت می گیرد که هرگونه اختلال در این بخش سبب مشکلاتی در حوزه ارتباطات می شود، گفت: با اجرای فیبر نوری جدید این مشکلات ارتباطی حل می شود.

,

وی به پیگیری برای ترافیک سایت و همچنین ایجاد  سایت جدید موبایل اشاره داشت و گفت: با تحقق این موضوع مشکلات در حوزه ارتباطی حل می شود. 

,

کریمی پیگیری مشکلات نقاط کور شهر سی سخت در آنتن دهی  را از دیگر اقدامات دانست، و گفت: در خصوص سرعت اینترنت برخی نقاط گلایه های وجود دارد که این موضوع برخی  مواقع به علت پیک مسافر در محدوده ای مانند کوه گل مشاهده می شود اما در ایام دیگر سال مشکلات کمتر است. 

,

رئیس مخابرات شهرستان دنا گفت: همشهریان می توانند هر نقطه کوری که وجود دار  اعلام کنند تا مورد  پیگیری، بررسی و  کنترل قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه