اخبار داغ

دادستان کشور به اظهارنظرهای حامی همجنس‌بازان ورود کند؛

حمایت‌های "الناز شاکردوست" با کیف‌های میلیونی و حلقه بادیگاردها همخوانی ندارد

حمایت‌های "الناز شاکردوست" با کیف‌های میلیونی و حلقه بادیگاردها همخوانی ندارد
پس از انتشار خبر فوت "مهسا امینی" برخی چهره‌های سیاسی و سلبریتی‌ها از جمله الناز شاکردوست اظهاراتی در فضای مجازی منتشر کردند که ورود دادستانی کشور به این موضوع مطالبه عمومی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ماجرای فوت "مهسا امینی" دختر سقزی در یکی از مراکز پلیس بازار دروغ و شایعه‌سازی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را داغ کرد تا برخی از سلبریتی‌ها و چهره‌های سیاسی از قافله فرصت‌طلبان عقب نمانده و در فضای مجازی برای جذب بیشتر فالور به این شایعات دامن بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نتایج بررسی اولیه پزشکی قانونی درباره علت فوت مهسا امینی نشان می‌دهد که وی به علت سکته قلبی فوت کرده است و با تاکید پزشکی قانونی کشور و انجام معاینات و آزمایشهای پزشکی 3 هفته دیگر نتیجه نهایی فوت این بانوی هموطن اعلام می شود ولی متاسفانه برخی از سلبریتی‌ها با اهداف مالی، دیده شدن و سیاه‌نمایی جامعه ایران اقدام به وطن فروشی، شایعه‌سازی و عقده گشایی می کنند.

,

, ,

برخی از این سلبریتی ها با پست و هشتگ هایی که در فضای مجازی می زنند فقط نمک به زخم مردم می زنند و اگر عملکرد و کارهای آنها را بررسی کنیم به فیک بودن رفتارهای مدعی العمومی آنها پی می بریم.

,

الناز شاکر دوست بازیگر سینمای ایران که بارها حلقه بادیگاردها، کیف میلیونی و رفتارهای زشت او در رسانه ها حاشیه ساز شد این بار به دلیل احتیاج و فقر دیده شدن و به بهانه فوت مهسا امینی دختری که در جستجوی کار به تهران سفر کرده بود، تصویری از خودش را در یک فیلم منتشر کرد و با چنین رفتاری سعی در تشویش اذهان عمومی و شایعه سازی کرد.

,

این بازیگر در حالی خودش را پیشران مدعی العمومی می کند که حاشیه کیف 700 میلیون تومانی و بادیگاردهایش را مردم هرگز فراموش نمی کنند و از مهمترین چالش های او در فضای مجازی حمایت از همجنسگرایان بوده و می توان گفت برخی رفتارهای او می تواند نقض قوانین ایران محسوب شود .

,

, ,

اظهار نظر مغرضانه و  تاسف بار این بازیگر نباید از دید دستگاه قضا و دادستان کشور پنهان بماند ،چرا که وقتی نتیجه معاینات پزشکی و پزشکی قانونی مشخص نیست با تصاویر و جملات خاص تلاش می کنند همسو با منافقین و شبکه های معاند بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و تخریب چهره پلیس فرافکنی کنند.

,

, ,

بدون شک نظم و امنیت کشور مهم  بوده و در حالی که امثال این بازیگر به دلسوزی های فیک برای دست یابی به بازدید بیشتر اقدام به انتشار مطالب کذب می کنند باید بر اساس قانون با این افراد برخورد شود.

,

وطن فروشی در ازای دیده شدن بیشتر موضوع داغ این روز ها به بهانه مرگ مهسا امینی توسط برخی از سلبریتی ها است و بدون شک اگر این افراد دلسوز بودند تلاش نمی کردند با رفتارها ، نوع پوشش و اظهاراتشان نمک به زخم مردم بزنند و برخورد با این افراد خواسته عموم جامعه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه