اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی گیلان عنوان کرد:

اختصاص اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی به طرح یکپارچه سازی اراضی کشاورزی گیلان

اختصاص اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی به طرح یکپارچه سازی اراضی کشاورزی گیلان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر رئیس جمهور به طرح یکپارچه سازی اراضی کشاورزی استان گفت: در سه نقطه استان بعد از برداشت برنج اجرای این طرح آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،صالح محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان در گفتگوی خبری با اشاره به اجرای طرح یکپارچه سازی اراضی کشاورزی استان گیلان اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ورود و افزایش ضریب استفاده از مکانیزاسیون در اراضی شالیزاری استان گیلان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی با بیان اینکه کاهش هزینه‌های تولید و مصرف آب از دیگر اهداف و مزیت‌های اجرای این طرح در سطح اراضی کشاورزی استان گیلان است، گفت: بخش اعظم اعتبارات کشاورزی ابلاغی سفر ریاست جمهوری مربوط به حوزه آب و خاک است.
,
 
,
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح یکپارچه سازی اختصاص داده شده است، افزود: در سه نقطه استان بعد از برداشت برنج اجرای این طرح آغاز شده است.
,
 
,
 محمدی ادامه داد: مطالعاتی که در حوزه طرح تجهیز انجام شده بیش از ۱۰ هزار هکتار است به محض اختصاص باقی اعتبارات بر اساس مطالعات صورت گرفته اجرای پروژه در این اراضی در دستور کار قرار می‌گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه