اخبار داغ

میرکاظمی در حاشیه هیات دولت خبر داد؛

طی شدن سیر مراحل برنامه هفتم/ پرداخت مبالغ اصلی به پیمانکاران در نیمه دوم سال

طی شدن سیر مراحل برنامه هفتم/ پرداخت مبالغ اصلی به پیمانکاران در نیمه دوم سال
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سیر مراحل برنامه هفتم در حال طی شدن است و باید توسط مجلس به تصویب برسد.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛، سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه نشست هیات دولت  امروز در جمع خبرنگاران گفت: سیر مراحل برنامه هفتم در حال طی شدن است و باید به مجلس برود و تصویب شود زیرا به مصوبه مجلس نیاز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه به برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و گفت: در سال گذشته اقدامات لازم  در این راستا انجام شده، به طوری که  اعلام سیاست‌ها جدی‌تر شد و تدوین شده است. در واقع در تلاشیم 15 آذر  بودجه سال ۱۴۰۲، براساس سیاست‌های ابلاغی تنظیم شود. همچنین به صورت موازی در حال پیشبرد برنامه هفتم توسعه و بودجه هستیم البته همزمانی این‌ها اتفاق خوبی نیست چراکه باعث تقسیم انرژی سازمان برنامه و بودجه و  سخت شدن کار می شود.

,

میرکاظمی با اشاره به اینکه از تمام توانمان استفاده می‌کنیم تا هر دو کار را پیش ببریم، گفت:  تصویب در دولت و مجلس به متناوب است یعنی ابتدا بودجه در مجلس تصویب می شود و سپس به قانون برنامه هفتم توسعه می‌پردازیم.
 

,
,

پرداخت مبالغ اصلی به پیمانکاران در نیمه دوم سال

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد ادعایی که گفته می‌شود پیمانکاران تا به حال پولی از دولت دریافت نکرده‌اند،تصریح کرد: این ادعاها درست نیست و در واقع باید گفت مبالغی پرداخت شده و  مبالغ اصلی در نیمه دوم سال پرداخت می‌شود، چرا که درآمدهای دولت خصوصا مالیات‌ها در نیمه دوم سال محقق می‌شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه