اخبار داغ

وزیر ارتباطات در حاشیه هیات دولت خبر داد؛

مکلف شدن تمام دستگاه‌ها به نصب پنجره ملی هوشمند تا پایان شهریور

مکلف شدن تمام دستگاه‌ها به نصب پنجره ملی هوشمند تا پایان شهریور
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمامی دستگاه‌ها مکلف شدند تا پایان شهریور پنجره خود را راه بیندازند متصل شوند.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛، عیسی زارع‌ پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در حاشیه نشست هیات دولت درباره اینترنت کودکان گفت: سایت ۴۵۶ دات آی آر هم هست که امکاناتی برای بچه‌ها فراهم آوردیم تا در فضای امن به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه به پنجره ملی هوشمند اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه‌ها مکلف شدند تا پایان شهریور پنجره خود را راه بیندازند و تا دی ماه به پنجره خدمات ملی که وزارت ارتباطات راه می‌اندازد متصل شوند که ما پنجره ملی را زودتر راه انداختیم.

,

زارع‌پور اظهار کرد: بسیاری از دستگاه‌ها هم پنجره واحد خود را راه انداختند و هم به پنجره ملی وزارت ارتباطات متصل شدند اما برخی دستگاه‌ها پنجره واحد خود را راه‌اندازی کردند و خدمات خود را مستقیم به خدمات الکترونیک هوشمند دولت متصل کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه ۶۰ دستگاه از طریق پنجره واحد ملی و ۳۰ دستگاه هم از قبل از طریق پنجره ملی مجوزها خدمات خود را ارائه می‌دهند و ۹۰ دستگاه در پنجره ملی حضور دارند، گفت: دستگاه‌ها همچنان در حال اتصال به پنجره ملی هستند. دستگاه‌ها به تدریج درحال متصل شدن هستند و از ۱۷۰ دستگاهی که باید به پنجره ملی وصل شوند، برخی خدمات عمومی ندارند.

 

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه