اخبار داغ

دادستان کرج مطرح کرد؛

تجمعات اخیر کرج کشته و زخمی نداشت/ تعدادی بازداشت شده‌اند

تجمعات اخیر کرج کشته و زخمی نداشت/ تعدادی بازداشت شده‌اند
حسن مددی گفت: افرادی که با سوءاستفاده از اعتراضات مردم، قصد تعرض به امنیت و اموال مردم را دارند تحت پیگرد قرار می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، حسن مددی دادستان کرج در واکنش به ناآرامی های اخیر کرج در جمع خبرنگاران، گفت: همزمان با سایر نقاط کشور تجمعاتی در این کلانشهر ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مددی افزود: تجمعات مذکور ناشی از اعتراضات به برخی رفتارها بوده و مسیر قانونی وجود دارد اما زمانی که از مسیر قانونی خارج و موجب تعرض به امنیت و آسایش مردم شود دستگاه انتظامی، امنیتی و قضائی مکلف به انجام وظیفه خواهد بود.
,
 
,
وی اظهار داشت: امیدواریم مردم فهیم شرایط و احوال البرز را درک و متانت و آرامش خود را حفظ کنند، ما هم تلاش خواهیم کرد افرادی که با سوءاستفاده از این شرایط قصد تعرض به امنیت و اموال مردم را دارند تحت پیگرد قرار بگیرند.
,
 
,
مددی تصرح کرد: با پیگیری هایی که مسئولین کشور انجام می دهند موضوع از مسیر قانونی تعیین تکلیف خواهد شد، همه را به رعایت نظم و انضباط اجتماعی و امنیت مردم دعوت می کنیم، نباید امنیت مردم به مخاطره و زندگی آنها مختل شود. 
,
 
,
وی در خاتمه با اشاره به اینکه امیدواریم این موضوع با تدبیر مسئولین فیصله پیدا کند، گفت: خوشبختانه در کرج کشته و زخمی نداشته ایم اما تعدادی بازداشت شده‌اند.
,
 
,
طی روزهای اخیر جمعی از مردم در شهرهای مختلف از جمله کرج در اعتراض به مرگ مهسا امینی تجمعاتی اعتراض آمیز برپا کردند.
,
 
,
 
,

انهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه