اخبار داغ

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای اسلامی :

انتشار اخبار دروغ با هدف جریحه دار کردن افکار عمومی است

انتشار اخبار دروغ با هدف جریحه دار کردن افکار عمومی است
جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دشمن از انتشار اخبار دروغ و غیرواقعی جریحه دار کردن افکار عمومی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی ایران در زمانی که این ملت آمادگی مقابله با دشمن را نداشتند ناموفق بودند اظهار داشت: در حال حاضر کشور ایران تبدیل به بازیگری مهم در عرصه های منطقه ای و بین المللی گردیده و نابودی یا خدشه وارد کردن به چنین کشوری از عهده دشمنان این انقلاب خارج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: در طول 43 سال اخیر تمام معاندین و کشورهای مستکبر جهان با برنامه های مختلف سعی کردند آرمانهایی که مردم برای برپایی آن انقلاب کردند را نابود کنند و حتی برای رسیدن به این هدف یک جنگ تحمیلی را در زمانی که کشور هیچ گونه آمادگی نداشته به کشور تحمیل کردند اما در رسیدن به اهدافشان ناموفق بودند.

,

نماینده مردم یزد و اشکذر با اشاره به اینکه در مورد حوادث اخیر متولیان امر با جدیت و بدون هیچگونه جانبداری در حال پیگیری هستند و اگر تخلفی به وقوع پیوسته باشد به طور قطع با عاملان آن برخورد خواهد شد ابراز داشت: زیر سوال بردن اصل نظام و توهین به نمادهای این کشور به بهانه های اینچنین به هیچ عنوان منطقی به نظر نمی رسد.

,

جوکار عنوان داشت: این موضوعات بهانه ای است تا دشمنان اهداف اصلی خود را پیگیری کنند که به طور قطع یکی از این اهداف کشته سازی از اعتراضات است که دشمن در حال پیگیری آن است.

,

نماینده مردم یزد و اشکذر با تاکید بر برخورد قاطع با افرادی که قصد فتنه انگیزی دارند ابراز داشت: آنچه خواسته دشمنان است و امروز به شدت روی آن در فضای مجازی دارند کار می‌کنند انتشار اخبار دروغ و غیرواقعی با هدف جریحه دار کردن افکار عمومی است.

,

جوکار عنوان داشت: دشمنان قصد  دارند با چنین اقدامات نمایشی در بعد بین المللی به کشور و قدرت رایزنی کشور آسیب وارد کنند که با هوشیاری و اتحاد ملت در رسیدن به اهدافشان ناموفق خواهند بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه