اخبار داغ

مدرس دانشگاه:

خون شهدا کشور را از فتنه های زمان نجات می دهد

خون شهدا کشور را از فتنه های زمان نجات می دهد
ساینا غلامی گفت: مهمترین هدف دشمن از موضوع مهسا امینی ضربه زدن به نظام است اما نمی داند که خون شهدا، کشور را در مقابل فتنه ها واکسینه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساینا غلامی، مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: معصومه ابتکار در دولت قبل در خدمت پیاده سازی کنوانسیون مسئله دار بین المللی در کشور بود و امروز نیز با زیر سوال بردن اقدام مجریان قانون برای غرب خوش رقصی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: مهمترین هدف دشمن از موضوع مهسا امینی ضربه زدن به نظام است اما نمی داند که خون شهدا، کشور را در مقابل فتنه ها واکسینه کرده است.
,
 
,
غلامی افزود: موضوع مهسا امینی درس بزرگی برای نظام است که باید دوره های سواد رسانه برای تمامی مقاطع تحصیلی به عنوان یک واحد درسی تعریف شود و توسط مدرسین تخصصی آموزش داده شود.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: غربگرایان داخلی امثال ابتکارها بر این موج سوار شده و به دلیل ضعف سواد رسانه ای مردم نیز با آنها همراه شدند.
,
 
,
وی گفت: دشمن به توان نظامی ما پی برده است، بنابراین از ولنگاری فضای مجازی سوء استفاده کرده و در صدد وارونه جلوه دادن واقعیت است.
,
 
,
غلامی ادامه داد: واقعیت موضوع مهسا امینی با جنگ سایبری دشمن وارونه به خورد مردم داده شد و دشمن سعی کرد ازطریق این موضوع فضای جامعه را ملتهب و مردم را به خیابان ها بکشاند.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: امروز دانشجویان ایرانی عاشق کشورشان هستند و با تمام وجود برای این آزادی از خدمتگزاران نظام تشکر می کنند و تمام حرف های دشمن در مورد اعتراض دانشجویان از نظام کذب است و من عشق این محصلین را به نظام در تلاش شان می بینم.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه دشمن برای کمرنگ کردن واقعه عظیم جهانی و مردم اربعین موضوع مهسا امینی را سوژه کرد تا عظمت این پیاده روی به حاشیه برود، گفت: این پیاده روی باشکوه ترین پیاده روی اربعین در ادوار تاریخ بوده و دوربین ها و خود مردم از اقشار و ملل مختلف این حرکت را رقم زدند اما عظمت و شکوه این حرکت در تاریخ ثبت شده و با موضوع هزاران امینی ها کمرنگ نمی شود.
,
 
,
غلامی افزود: فتنه غربگرایان و دشمنان نظام با موضوعات مختلف مثل گرانی بنزین، مهسا امینی با درایت و بصیرت مردم تمام می شود اما روسیاهی آن برای امثال ابتکارها تا ابد باقی می ماند زیرا مردم می دانند که این مسئولین نان مملکت خوردند و برای غرب سر تعظیم فرود می آوردند.
,
 
,
این مدرس در خاتمه خاطرنشان کرد: ساماندهی فضای مجازی یک اقدام مهم، ضروری و اولویت دار است و باید در اسرع وقت محقق شود تا دشمن نتواند از این فضا برای ضربه زدن به نظام و تزریق روحیه ناامیدی استفاده کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه