اخبار داغ

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:

ملت ایران توهین به مقدسات ملی را بر نمی تابد

ملت ایران توهین به مقدسات ملی را بر نمی تابد
سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس گفت: کسی که عشق و علاقه به ایران داشته باشد با هر تفکری به خودش اجازه نمی‌دهد به نمادهای مذهبی و مقدسات ملی کشور توهین و جسارت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب؛ در خصوص اهانت‌های که به نمادهای ملی در اعتراضات اخیر صورت گرفت گفت: کسی که عشق و علاقه به ایران داشته باشد با هر تفکری به خودش اجازه نمی‌دهد به نمادهای مذهبی و مقدسات ملی کشور توهین و جسارت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

سلیمی اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های که در نقاط مختلف کشور دریافت شده در تجمعات اخیر افرادی از اتباع کشورهای مختلف دستگیرشده‌اند این نشان می‌دهد یک عده‌ای به دنبال ایجاد نفوذ در جمع افراد معترض هستند تا اعتراضات را به اغتشاش بکشانند و فضا را به سمتی ببرند که به نمادهای ملی کشور توهین شود.

,

وی ادامه داد: امروز دشمنان به میدان آمده‌اند و از این حرکات اغتشاش‌گران حمایت می‌کنند و خوشحال هستند و مردم باید صف خود را از این افراد جدا کند و دست رد به سینه این افراد بزنند.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند گفت: ملت ایران همان ملتی است که در 8 سال دفاع مقدس اجازه نداد به مقدساتش توهین کنند و اجازه نداد یک وجوب از خاک ایران جدا شود.

,

وی افزود: ملت ایران همان مردمی هستند که در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی آن حماسه‌ها را آفریدند و در ایام کرونا چه ایثار و خود گذشتگی‌ها را به نمایش گذاشتند اهل این رفتارهای خشن نیستند این رفتار کار عناصر ضدانقلاب و منافقین است منافقین دلسوز ملت ایران نیستند همان‌های که 17 هزار نفر از مردم ایران را به خاک خون کشیدند.

,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افراد معترض باید هر چه سریع‌تر صف‌بندی و مرزبندی خود را از نیروهای اجاره‌ای استکبار جدا کنند و اجازه ندهند از احساسات پاک آنها سو استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه