اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

رزمندگان ایران در دفاع مقدس ۸ سال مقابل دنیا ایستادند

رزمندگان ایران در دفاع مقدس ۸ سال مقابل دنیا ایستادند
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رزمندگان ایران در دفاع مقدس در برابر همه دنیا ایستادند و امروز به یک بالندگی رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امروز شاهد رژه نیروهای مسلح درقالب یگان‌های نظامی، سپاه، نیروهای انتظامی و بسیج هستیم.

وی دفاع مقدس را از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران و متعلق به همه اقشار دانست و عنوان داشت: همه اقشار در دوران هشت ساله دفاع مقدس شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب کردند.

سردار اکبری یادآور شد: تقدیم بیش از ۴ هزار شهید طلبه، ۳۶ هزار شهید دانش‌آموزی، ۴ هزار شهید جامعه فرهنگی و ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری همه نشان از حضور همه اقشار در دفاع از کشور است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشادت‌های تیپ همیشه سرافراز قمربنی‌هاشم (ع) بیان داشت: این تیپ هم در دوران دفاع مقدس عملیات‌های پرافتخاری داشت و هم در دفاع از حرم.

وی تاکید کرد: رزمندگان ایران در دفاع مقدس در برابر همه دنیا ایستادند و امروز به یک بالندگی رسیدند.

سردار اکبری یادآور شد: این جزئی از افتخارات هشت سال دفاع مقدس است که کشورهایی که زمانی در عرصه نظامی ابرقدرت بودند اکنون به تجهیزات نظامی ایران نیاز دارند.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه